Profiel van Joycekinoo123

Pisteur confirmé

• 

5 Berichten

Herladen maar ontvang geen belkrediet

Ik heb gisteravond herladen maar heb nog altijd geen belkrediet hoe kan ik dit oplossen??

Super User

• 

11.1K Berichten

@Joycekinoo123 contact opnemen met de klantendienst . Wij zijn hier ook forum leden en kunnen u jammer genoeg geen oplossing geven dan enkel de tip om met de klantendienst contact op te nemen. 

Pisteur confirmé

• 

5 Berichten

Beste 

ik had net gebeld maar moest een screen via deze site sturen?

Super User

• 

11.1K Berichten

@Joycekinoo123 ja ze bedoelen een screenshot van de klantenservice . Dan kunnen ze zien wat er staat bij u het kan namelijk wel zijn dat hun wel op hun scherm zien dat u tegoed heeft. 

Apprenti éclaireur

• 

5 Berichten

hier ook vannacht tweemaal 15 euro herlden op 2 toestellen en nog steeds geen belkrediet

Pisteur confirmé

• 

5 Berichten

Hoe stuur ik een screen door??

Apprenti éclaireur

• 

5 Berichten

hier ook vannacht tweemaal 15 euro herlden op 2 toestellen en nog steeds geen belkrediet

Apprenti éclaireur

• 

5 Berichten

hier idem dito !!!!

4.4K Berichten

Hallo ik heb vandaag herladen via de app het geld is van mijn rekening af maar ik heb geen belwaarde ontvangen wat moet ik nu doen ??

Super User

• 

11.1K Berichten

@Anonymous  of wel wacht je even af want het kan zijn dat er een bepaalde vertraging is. Heb hier nog berichten van gezien maar je kan ook eens bij de klantendienst horen. Misschien dat er toch een ander probleem is. Maar ik denk het beste is even te wachten en dan als je zondag of morgen nog niks hebt ontvangen dat je de klantendienst eens belt. 

4.4K Berichten

Ik heb gebeld en zou een screenshot van de bankgegevens moeten doormailen maar ik vind nergens een mail adres 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Anonymous  als je jou persoonlijke gegevens hebt door gestreept zodat die niet zichtbaar zijn dus ook je bank saldo en dergelijke dan kan je dat door sturen via Messenger of Twitter. Dan bedoelen ze dat je kan sturen via het Webcare team. Dan bekijken hun dat en sturen ze het naar de juiste dienst maar verwacht niet direct een antwoord daar gaat wel ff een paar dagen over heen. 

4.4K Berichten

@patrick2  ok dank je wel voor de info ik heb hun op messenger al een bericht gestuurd maar zonder screenshot ga even afwachten tot ik reactie krijg voor ik het zomaar door stuur 

Pisteur expérimenté

• 

18 Berichten

Ik heb dit ook al voorgehad. Gelukkig is het na enkele dagen automatisch in orde gekomen. 

Loading...