Profiel van Mik01

Chef pisteur

• 

107 Berichten

Ik kan Orange tv niet installeren op mijn huispc. Wat is er mis?

Ben zopas overgestapt naar Orange en wil op mijn huispc de Orange tv plaatsen maar ik kan dat niet selecteren. Zie enkel tablet of smartphone om op te plaatsen.

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

11.1K Berichten

@Mik01  het is niet mogelijk om de Orange tv app op de pc te laten draaien. Ik heb zelfs al eens windows opzeilt en via een android programma geprobeerd maar ook dat werkte niet. Het is dus enkel via tablet of gsm. Technisch gezien zou Orange het perfect mgelijk kunnen maken maar op dit moment gaan ze andere prioriteiten stellen. Men zal hiervoor toch geduld moeten hebben. Casten van tablet of gsm met een chromecast is mogelijk.

4.4K Berichten

@Mik01 

De Orange TV app is enkel beschikbaar op een smartphone of tablet!!!

Chef pisteur

• 

107 Berichten

Wat is daar dan de reden voor? Ik heb tv thuis, internet en telefoon. Zowel huis telefoon als elk een GSM.

Dat raakt toch geen wal. Zie geen enkele reden waarom een tablet gebruiker dit mag en anders niet.

Kan het dan wel op laptop?

Dank voor antwoord.

Apprenti guérisseur

• 

244 Berichten

@Mik01 zoals @Anonymous je al vertelde enkel beschikbaar voor smartphone en tablet. Hier een link met meer uitleg : https://www.orange.be/nl/orange-tv-app

Apprenti guérisseur

• 

244 Berichten

@Mik01 de reden waarom de app. niet op uw laptop zal kunnen draaien is vermoedelijk omdat uw besturingssysteem waarschijnlijk Microsoft Windows is en niet ondersteund door Orange vb. Netflix en Vrtnu bieden wel ondersteuning.

Guerisseur expérimenté

• 

708 Berichten

Kun je ook niet casten met Orange TV (via gsm) naar de TV via Google chroomecast? Moet toch kunnen? Maar niet alle programma's. Zie link onder:

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-tv-zenders

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

je kan zeker op pc of laptop je apps draaien hoor.

werkt hier in ieder geval perfect met een programmatje dat bluestacks heet.

https://www.bluestacks.com/nl/bluestacks-4.html

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

Ben zopas overgestapt naar Orange en wil op mijn huispc de Orange tv plaatsen maar ik kan dat niet selecteren. Zie enkel tablet of smartphone om op te plaatsen.

Ugh Mik01,

Onze LOVE-geesten werken op een Web versie van de Orange TV app, deze zal beschikbaar zijn in begin april.

Je zult hiervan gauw kunnen genieten ^^

Totem's zonnegroeten,

Totem

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Beste Totem,

Ondertussen zijn we begin juli. Is er reeds zicht op een release van de Orange TV app web versie?

Groeten,
D

Super User

• 

11.1K Berichten

@Totem  heb je hier al info over ? 

@DRD  ik vermoed enkel dat door de corona die is uitgekomen dat dit soort projecten aan de kant gelegd zijn. En dat ze deze nu wel oppakken maar dat het naar het najaar gaat. 

Pisteur expérimenté

• 

28 Berichten

*BUMP*

Intussen zijn we weeral een half jaar verder zonder nieuws. Hoe lang kan het duren om dit te ontwikkelen...?

Of gaat het er nooit komen, aangezien dit opbrengsten van een eventuele 2e decoder teniet doet?

Super User

• 

7.7K Berichten

@rtl niet getest, maar ik denk dat als je een TV hebt met Android OS (sony, philips, tcl,  ...) dat dit daarop wel moet gaan.

Verder kun je je ook een android tv box aanschaffen.  Kun je dan ook voor andere dingen gebruiken

Pisteur expérimenté

• 

28 Berichten

Hmm thanks maar het gaat over een Windows versie die op een laptop of pc kan gebruikt worden, net zoals yeloplay en eleven sports.

MVG

Pisteur confirmé

• 

17 Berichten

Inderdaad, en dit op corona steken blijf ik een slap excuus vinden.

Super User

• 

7.7K Berichten

@rtl Voor zover ik kan zien gaat de yeloplay op IOS of Android Overal tv kijken op elk toestel met Yelo Play (telenet.be)  Windows zou volgen.

Alle apps zijn heden ten dage beschikbaar in twee versies, de android en de ios

Weinig draaien onder windows.  Kan begrijpen dat Orange dit ook doet

Pisteur expérimenté

• 

28 Berichten

Gregory, je kan met om het even welke laptop of pc gewoon naar yeloplay.be surfen en beginnen kijken. Bij Orange bestaat er geen webversie, dit is de reden van dit topic.

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Heb je een coax kabel?

Loading...