Grand Sage
•
4.1K Berichten
Internet boost tot 400 mbps in download
Ugh iedereen!
Je hebt erom gevraagd, Orange heeft het gedaan! Vanaf 15/06 kunt u profiteren van de internetboost met een snelheid van 400 mbps in download en 40 mbps in upload!
Je profiteert dus van een hogere snelheid voor €15/maand.
Kleine herinnering: zelfstandigen die de boost nemen, zullen ook kunnen genieten van het multiproduct voordeel dat is gekoppeld aan onze nieuwe tariefplannen
Totem waakt over zijn stam!
Totem

patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Totem dat is super goed nieuws !! Gaat het nog aangepast worden op de gekende kanalen ?
8
Anonymous User
4.4K Berichten
@Totem
Voor ik dit "misschien neem toch nog wat opmerkingen:
Is dat een Gegarandeerde maximale snelheid ? Want de internetsnelheid hangt van vele factoren af. Kan de modem dit bijvoorbeeld ook aan?
Kan je dit ook gemakkelijk terug opzeggen, moest het niet 100% werken?
34
Anonymous User
4.4K Berichten
Het lukt niet bij Orange om een simpele boost te activeren. Gisteren werd mij gezegd dat het binnen paar uur in orde zou zijn. Vanmorgen stel ik vast dat het nog niet in orde is. Ik bel terug naar 5000, leg geduldig mijn vraag uit, na 6 minuten werd de verbinding verbroken. Na een half uur bel ik terug, verbinden ze mij door naar de juiste dienst. Na enkele minuten weer verbinding verbroken. Voor mij hoeft het dus niet meer, heb geen tijd om Orange achterna te hollen om iets simpel te activeren.
88
woony
Pisteur confirmé
•
7 Berichten
Deze morgen zijn ze om 10u bij mij langsgeweest om een nieuwe modem te plaatsen hiervoor.
De modem raakte niet 'online' en dat zou in de loop van de dag in orde gebracht worden. Ondertussen is het na 19u en heb ik nog steeds geen internet, de hele dag niet kunnen werken en neemt ben ik het wachtmuziekje bij de helpdesk grondig beu want ik krijg bij niemand gehoor!
Zeer frustrerend en dat voor business klanten!
40
0
JelleNolan
Pisteur confirmé
•
4 Berichten
Zou het moeten zijn maar volgende maand gaat er dus 15 ipv 10e extra van mijn rekening. Alleen is mijn snelheid gedaald naar gemiddeld 130 ipv de verdubbeling van snelheid. Ik stel voor dat je prijs aanpast elke maand naar de effectieve snelheid dat je kunnen leveren hebt!!
7
0
Maartenmeulemee
Pisteur expérimenté
•
26 Berichten
Ideaal om gamesessies te houden met vrienden. Kan met gemak 3 PS4 consoles aansluiten!
5
Jos1964
Pisteur confirmé
•
3 Berichten
Ik ben nu ook al meer dan een week aan het wachten op de internet boost. Eerste x contact opgenomen via 5000 en het ging snel in orde zijn,, maar niets, dan maar via Facebook messenger, waar ik nog 2x de belofte kreeg dat het snel ging geactiveerd worden ,maar ik wacht nog steeds. Wij zijn over het algemeen zeer tevreden,maar dit soort praktijken vind ik toch niet kunnen, vind dit jammer.
2
0