Profiel van Sofiesien

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

Internet niet in orde bij overstap

Donderdag kwam de installateur langs om onze nieuwe modem te installeren. Tot mijn grootste ergernis is ons internet nog steeds niet in orde. 

We hebben love trio genomen. De gsm overdracht gebeurde zonder problemen. Tv werkt ook, maar het internet nog steeds niet. 

Hoelang kan dit duren voordat dit in orde is? Het is verschrikkelijk vervelend dat dit nog steeds niet orde is.

Kan ik hier überhaupt zelfs iets aan doen? 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Sofiesien  het kan zijn dat er een tijdje over heen gaat door een activering maar vanaf donderdag tot nu is niet normaal. Ik zou of naar de klantendienst bellen en vragen wanneer het in orde is of op facebook messenger bericht sturen. Dat laatste bent u wel soms sneller geholpen. 

Pisteur confirmé

 • 

10 Berichten

Ik ben overgestapt op 17 september van Telenet naar Orange.  Met de easy change code. TV en internet was direct in orde, mits inlevering van de decoder. Het liep wel eventjes anders bij de annulatie van de vaste telefonie en mobiel bij Telenet. Zelfs een aangetekende brief hielp niet. Dan maar even de klantendienst gebeld en dan was het eindelijk in orde.

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

Al meermaals contact gehad. Ze werken eraan. Maar de 3delijnsdienst heeft deze nacht het nog erger gemaakt. Nu werkt de tv decoder ook niet meer. Enkel Tv via de kabel dus. 4g werkt hier in huis ook bijna niet, weinig ontvangst. Verschrikkelijk veel spijt van de overstap. Maar is dit wel het probleem van Orange? Of hangt het echt af van een derden. Zucht. 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Sofiesien  als de 4G connectie niiet perfect werkt ligt dit aan Orange en niet aan uw eigen. Als u bij Telenet altijd goed 4G ontvangst hebt gehad ligt het niet aan uw toestel . Zou toch eens naar de klantendienst bellen 5000 en een meting laten doen. Op afstand is het mogelijk om na te kijken maar ze kijken ook of het eventueel mogelik is om het signaal te versterken. 

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

4g was bij Telenet ook niet wauw. Maar nu vooral frustrerend dat er niets nog werkt, geen wifi geen TV,... Ik bel dagelijks naar de 5000 maar ze kunnen momenteel niets doen, en het is wachten tot de 2delijnsdienst en de 3delijnsdienst het opgelost krijgen. Al snap ik niet dat dit zo lang kan duren. 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Sofiesien  ja dat is waar dat schoentje nog wat wringt bij Orange. De klantendienst ervan is niet geheel snel in die zaken en bij Orange dient men veeeel geduld te hebben voor het in orde is. Is ook een persoonlijke ervaring met toen in de tijd activering van het internet. Signaal en alles had ik maar toch activering lukte niet. Denk het beste nog wat geduld hebben .

Pisteur expérimenté

 • 

35 Berichten

Ik zit met hetzelfde probleem technieker vandaag geweest om 17:00 tv werk internet niet, met als reden meneer ik kan u modem niet activeren dit word doorgestuurd naar de achterliggende dienst. Tot heden nog steeds geen internet. Ik heb ui frustratie maar de Telenet modem terug gehangen.

Pisteur confirmé

 • 

10 Berichten


@Gino123456  schreef:

Ik zit met hetzelfde probleem technieker vandaag geweest om 17:00 tv werk internet niet, met als reden meneer ik kan u modem niet activeren dit word doorgestuurd naar de achterliggende dienst. Tot heden nog steeds geen internet. Ik heb ui frustratie maar de Telenet modem terug gehangen.


Er staat toch in de voorwaarden dat als een dienst niet blijkt te werken dat het contract dan nietig wordt...? 

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

Ons internet probleem is sinds gisteren opgelost. Orange belde me, en de vrouw zei me dat ze alles opnieuw had geactiveerd. 

Sindsdien hebben we internet. Nu is het enkel mijn TV die niet werkt. Maar morgen komt er een installateur om een nieuwe decoder te installeren. 

Geduld is de oplossing! En een compensatie verzacht. 😀 

Super User

 • 

7.2K Berichten

Uw opmerking is de rode draad doorheen dit forum en de basisleuze van Orange: geduld is een schone deugd Smiley très heureux

Pisteur expérimenté

 • 

35 Berichten

@patrick2 de echnieker is afgelopen Donderdag geweest en Tot heden nog steeds geen vast internet. De up en down lampjes blinken steeds. Als ik naar de klantendienst bel zeggen ze dat er een dossier is aangemaakt en naar alpha networks doorgestuurd worden. Als ik de log boek bekijk krijg ik onderstaande ,

Sun Nov 3 2019 23:47:14
CM State is UpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000
Sun Nov 3 2019 23:47:14
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 41; frequency 30500000
Sun Nov 3 2019 23:50:05
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:50:05
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:56:45
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 23:56:45
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 22:13:45
CM State is UpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000
Sun Nov 3 2019 22:13:45
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 51; frequency 23200000

 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Gino123456  blijkbaar kunnen ze uw lijn niet activeren of is de modem niet te activeren. Vind dat het in een tijd als vandaag de dag niet echt klantvriendelijk overkomen. Zoals eerder gezegd geduld is een schone zaak bij Orange. Hopelijk bellen ze u snel terug dat dit probleem opgelost is. Durf ook zeker naar de klantendienst te bellen voor een compensatie want daar heeft u recht op als u de facturen al volledig betaald. Alle diensten dienen te werken en dat is in dit geval niet zo dus de dag van aansluiting tot aan ....is compensatie.

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

dankuwel 

Loading...