Apprenti pisteur
•
5 Berichten
levering GSM
Ik bestelde op 25/11 een nieuwe GSM via de website van Orange. In de bevestigingsmail staat gratis levering binnen 48 uur - Ceva. Echter zijn we vandaag 7 december en tot op heden heb ik nog steeds geen bestelling mogen ontvangen, sterker nog ik heb nog steeds geen bevestigingsmail gekregen dat de verzending zou verstuurd zijn + de bijhorende track and trace code. Dat hier en daar vertragingen zijn kan ik begrijpen, maar de belofte maken om binnen de twee dagen te leveren en het pakket na 12 dagen nog steeds niet te hebben verzonden vind ik buitensporig.
Om u een voorbeeld te geven van hoeveel vertraging er werkelijk is, ik bestelde op 24/11 een pakket uit China wat vandaag werd geleverd, maar een GSM uit België zou zogezegd meer dan 11 dagen duren om nog maar te versturen.

patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@janjaap er zijn inderdaad vertragingen op de leveringen. Dit is niet enkel bij Orange er zijn nog andere die dezelfde problemen hebben , dat heb ik onlangs gelezen. Blijkbaar zijn zijn er zelfs bij die al meer dan zes weken aan het wachten zijn op hun bestelling ( niet Orange ). Ligt het aan de stock geen idee denk eerder aan de verwerking van de pakjes. Denk dat het gewoon te veel aan het worden. Blijkbaar wordt jou pakje met Ceva bezorgd maar de andere pakjes met PostNL. Op dit moment is het dus niet enkel hier waar er problemen zijn met de leveringen.
Weet wel dat je niet veel kan interesseren want je bent bij Orange klant maar wil gewoon aangeven dat er overal vertraging op zit met het leveren van toestellen.
1
0
avandionant
Apprenti pisteur
•
3 Berichten
Wij hebben hier hetzelfde probleem. Wij bestelden 2 gsm's waarvan er ene aangekomen is en de andere niet. Elke keer ik contact met hun opneem krijg ik een andere uitleg. Het liefst van al zou ik de reeds ontvangen gsm terugzenden en het bijbehorende abonnement opzeggen.
1
0