Profiel van Jana3

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Mobiele data toevoegen niet mogelijk.

Ik probeerde net om mobiele data voor deze maand toe te voegen aan mijn abonnement. Via zowel de app als de klantenzone lukt dit niet. Wanneer ik ga naar 'Mijn producten beheren' en daarna 'Opties beheren', krijg ik geen enkele optie om aan te duiden. Kan ik dit op nog een andere manier doen? 

Geaccepteerde oplossing

Super User

 • 

7.7K Berichten

ja, @Jana3 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen

tijdelijk denk ik

Super User

 • 

7.7K Berichten

Dag @Jana3 

Alles terug operationeel vandaag zie ik.  Een half uur geleden, nu terug niet meer

Wat opmerkingen over mobiele data

  • Met de nieuwere abonnementen word je niet meer afgesneden indien de hoeveelheid van je abonnement op is.  Je gaat door an verlaagde snelheid ( 512 kbps) , zonder meerkost
  • Ik zie in de app dat 5 GB 10 EUR kost, wat ik nogal aan de dure kant vind
    • Soms/meestal is het voordeliger/comfortabeler van tijdelijk je abonnement te verhogen -  (maand erop terug verlagen)
      • Goedkoper
      • Meer GB
    • 7 EUR van Small ( 8 GB) naar Medium (50 GB)
    • 9 EUR van Medium (50 GB) naar Large (300 GB)
    • Kan iets minder zijn dan 7 of 9 EUR als je van het multiproduct voordeel geniet

 

 

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Jana3  een goedenavond, 

je kan eens opbellen naar nr 5000

 of via FB-Messenger een berichtje doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

 

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Dank je wel! 

Ik heb 5000 opgebeld en zij konden mij inderdaad verder helpen.

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Jana3 bedankt om dat even mee te delen, fijne dag.

Loading...