Profiel van juppie

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Nieuwe decoder probleem

Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model. 

Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.

Is het mogelijk een factory reset te doen ?

groetjes

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

Goedemogend Juppie,

deze link heb ik gevonden op deze forum, bij  deze hoop ik dat dit jouw probleem kan verhelpen.

https://community.orange.be/t5/Tv/TribeTip-Hoe-reset-uitvoeren-op-decoder/m-p/16969

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

thx, maar het is zo nen nieuwen decoder. zo een android box.

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

Het is graag gedaan  @juppie 

Ik denk zelf dat er niet echt veel verschil zal opzitten of het nu een oud of nieuw model is van Decoder.

Super User

• 

8.1K Berichten

@juppie  goedemorgen,

probeer deze eens te doen, goed lezen en juist uitvoeren hé.

Klik op de blauwe deze.

Succes.

Josette_0-1648392713172.png

Super User

• 

11.1K Berichten

@juppie 

Trek de stekker eens uit van die nieuwe box en dan trek je de stekker eens uit van de modem. 

Wacht een kleine minuut en dan steek je de stekker van de modem in laat die terug opstarten. Daarna de stekker van de nieuwe box terug erin en kijk wat deze doet tijdens de opstart. 

Kan zijn dat de update niet correct is doorgekomen dat daar iets in blijven hangen is. 

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

De situatie tot hier toe, morgen komt een technieker langs.

Wel dikke pluim voor de ondersteuning van orange. Niks op aan te merken.

Jongens waren echt wel in de weer.

Laat morgen nog iets weten hoe het afgelopen is:)

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

technieker is langs geweest. Decoder was stuk en vervangen. Nu is er een probleem met de activatie van de nieuwe decoder. Is al een dag aan het wachten op activatie.

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

De Activatie gebeurd normaal automatische , maar stel dat het nog een paar dagen blijft aanslepen neem dat zeker gerust opnieuw contact met de klantendienst. 

4.4K Berichten

Hallo @juppie , ik zou niet wachten en gelijk beginnen bellen naar 5000 tot het opgelost is. 

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

De tv box werkt nu. Hij is donderdag geactiveerd.

Bedankt voor alle hulp en tips.

Loading...