Profiel van Wynant

Apprenti pisteur

 • 

1 Bericht

Nog steeds geen aansluiting televisie

Dringende oproep

Al 7 maanden wachten op een installatie voor de tv

Decoder is niet geactiveerd en niemand bij de technische dienst kan mij helpen

Nog even geduld meneer !!!

Al 22 keer gebeld en nog geen oplossing

Wie kan mij helpen ???

 

Super User

 • 

11.1K Berichten

Wynant,

 

Heel jammer om dit te horen maar wij kunnen hier helaas niks aan doen. Dit is echt voor de klantendienst die dit moet oplossen aangezien hier niemand gaat weten hoe het op te lossen voor u . 

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

Dringende oproep

Al 7 maanden wachten op een aansluiting voor de tv

Decoder is niet geactiveerd en niemand bij de technische dienst kan mij helpen

Nog even geduld meneer !!!

Al 22 keer gebeld en nog geen oplossing

Wie kan mij helpen ???

Ugh @Wynant,

 

Wat een netelige situatie!

 

Kan je een (rook)seintje sturen aan onze Orange-stamleden op de sociale kanalen (Facebook en Twitter). Zij kunnen dit voor je bekijken.

 

Waar rook is, is een vredespijp!

 

🌵 Totems Groet 🌵

Éclaireur novice

 • 

1 Bericht

Dag lotgenoot,

Proficiat met je record en enorm geduld!

We zijn nog maar 5 weken aan het wachten Smiley frustré

Onvoorstelbaar in deze technologische tijd en in een sector waarin zware commerciële concurrentie heerst.

Blijkbaar moet Telenet (Orange gebruikt het netwerk van Telenet voor TV) een bepaalde code intikken en de decoder is geactiveerd.

De telecom-ombudsdienst heeft ondertussen voor onze case al 2 aanmaningen gestuurd.

 

 

 

Grand Sage

 • 

4.1K Berichten

Dag lotgenoot,

Proficiat met je record en enorm geduld!

We zijn nog maar 5 weken aan het wachten Gefrustreerde smiley

Onvoorstelbaar in deze technologische tijd en in een sector waarin zware commerciële concurrentie heerst.

Blijkbaar moet Telenet (Orange gebruikt het netwerk van Telenet voor TV) een bepaalde code intikken en de decoder is geactiveerd.

De telecom-ombudsdienst heeft ondertussen voor onze case al 2 aanmaningen gestuurd.

Ugh @Mr-Patient,

 

Wat een cactusgedoe, beste rekruut scout! 

 

Orange gebruikt inderdaad het kabelnetwerk van Orange. We hopen wat te rekenen wat op je engelengeduld.

 

Wat betreft de aanmaningskosten, aarzel zeker niet om een (rook)seintje te sturen naar onze Orange-stamleden. Zij nemen dit euvel graag onder de loep.

 

Moge mijn overwinningsdans je problemen doen opgaan in rook!

 

 

🐺 Totems Saluut 🐺

Pisteur expérimenté

 • 

19 Berichten

Zoiets is niet kunnen , eerst en vooral bij de installatie van modem en decoder MOET alles werken ! ,geen pardon als dit niet zo is dan is dit zeker niet zoals het zou moeten zijn en teken van slecht beleid !

Pisteur confirmé

 • 

9 Berichten

Bij mij werkt het wel maar traag dus snap de frustratie 

Pisteur confirmé

 • 

9 Berichten

Heb het ook maar je moet soms de goeie aan de lijn hebben die u wel goed helpt

Loading...