Profiel van hedwin

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Oplichting

Hoi,

Kan er iemand mij raad geven. Op mijn gsm zijn er multi media aankopen gebeurt. Ik heb hiervoor geen toelating gegeven. De klantendienst van Orange vraagt mij dit te bewijzen. Hoe kan ik bewijzen dat ik niks heb besteld.

Super User

• 

8.2K Berichten

@hedwin goedemiddag,

oplichting zou ik dat niet durven noemen hoor!

Kan er nog iemand aan je toestel kijk dat eens na.

Of je hebt zelf onbewust ergens op geklikt en toestemming gegeven,

uit hunzelf gaan ze dat nooit doen.

Tag2023.jpg

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Geen aankopen gedaan,multi media aankopen zijn geblokkeerd. Aankoop werd gedaan in het buitenland hoe is mij een raadsel en nergens zie ik in mijn post dat ik Orange beschuldig

Super User

• 

8.2K Berichten

@hedwin in je titel oplichting!

Toch ben jezelf in de fout gegaan.

Zou maar eens alles heel goed nakijken.

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Hoe in fout gegaan. Gelieve te verduidelijken.

De aankopen zijn geblokkeerd, heb niks ontvangen. Blokkering van aankopen geblokkeerd sinds 2022. Dus waar ben ik in de fout gegaan

Super User

• 

8.2K Berichten

@hedwin Ik kan dat van hier niet zien, je hebt ergens aan toegegeven

of iemand die bij je woont!

Orange zeker niet!

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Beste Josette niemand is aan mijn gsm geweest. Hoop dat je zoiets niet meemaakt vraag me dan af wat u reactie zal zijn. Iedereen kan fouten maken jij, ik iedereen. Ik beschuldig orange en vraag raad. Zelfs Orange begrijpt het niet aangezien alles geblokkeerd is en nooit is opgeheven. 

Super User

• 

7.7K Berichten

als ik je post even samenvat

Je hebt multimedia aankopen gedaan en beschuldigt Orange van oplichting 

Zou de multimedia aankopen afzetten in My Orange.  Dan kan je niet meer opgelicht worden

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Geen aankopen gedaan,multi media aankopen zijn geblokkeerd. Aankoop werd gedaan in het buitenland hoe is mij een raadsel en nergens zie ik in mijn post dat ik Orange beschuldig.

Super User

• 

7.7K Berichten

I'm outta here 

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Wij hebben dus ook 50€ en 20€ sony kosten terwijl onze blokkade op online kopen zijn. Er zijn al enkele mensen zoals ik die het aan de hand hebben.

Super User

• 

8.2K Berichten

@hedwin  je schrijft tegenschrijdige dingen!

Ik beschuldig orange en vraag raad.

Volgende bericht.

Beschuldig Orange niet want ze proberen me te helpen op alle mogelijke manieren. 

Ik bedankt Orange hiervoor 

Dan kan niemand het nog snappen.

Iets moet er gebeurd zijn en heeft misschien wel je gegevens?

Super User

• 

11.2K Berichten

@hedwin 

Voor we hier naar iedereen gaan wijzen even verduidelijken.

Jij geeft aan dat er aankopen gedaan zijn in het buitenland via multimedia aankopen. Je zegt dat deze optie is geblokkeerd bij Orange , dus je kan niks aankopen zoals je ons zegt. 

Maar wat staat er op je factuur ? wat heb je aangekocht ? waar heb je het aangekocht want het buitenland is groot ? hoe laat heb je het aangekocht ? Dat moet dan allemaal op je gedetailleerde factuur staan. 

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Beste,

Ik heb alle gegevens van de aankoop in mijn bezit. Orange wacht op de afsluiting van de factuur. Vermoedelijk gaan ze dan overgaan tot een creditnota omdat het technisch niet kan een aankoop te doen en dit is toch gebeurt. Ik beschuldig niemand. 

Ben al sinds het begin klant bij Orange en nog nooit een probleem gehad.

Ooit zelf een fout gemaakt en stond vol verwondering dat de klantendienst dit niet  aanrekende. Dus geen klachten van Orange.

Super User

• 

11.2K Berichten

@hedwin 

Oké dus er is nog geen factuur en geen zekerheid dat het is aangekocht. 

Welke gegevens heb jij dan in je bezit ? Zijn dat gegevens op je gsm waarop dat staat ? 

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Had 3 berichten gekregen dat er 50, 50 en 20 euro werd aangekocht bij Sony internationaal. Heb hierop contact opgenomen met klantendienst die bevestigen dat er een aankoop is gedaan. Zal op mijn maandelijkse factuur staan maar ze weten niet hoe dat het komt aangezien aankopen geblokkeerd staat. 

Daarom vroeg ik raad omdat dit onbegrijpelijk is.

Super User

• 

11.2K Berichten

@hedwin 

Heb je een PS 5 of 4 thuis staan ? 

Pisteur confirmé

• 

9 Berichten

Neen

Super User

• 

8.2K Berichten

Moi aussi.

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Dag hedwig, 

wat ben ik blij dat ik dit gesprek gevonden heb.

ik heb net hetzelfde meegemaakt in oktober met orange op mijn factuur 50 + 20 sony aankopen.

orange wil niet helpen en zegt je moet betalen.

ze geven het de schuld aan kinderen of iemand bij me thuis. Terwijl ik alleen woon… ik heb niets van sony of een playstation.    Ik heb enkel een telefoon met een orange abonnement en ook jij bent bestolen merk ik.

ik weet niet wat hier aan doen.  Orange doet niets aan de telefoon

Pisteur confirmé

• 

5 Berichten

Volgens mij is er niets aan te doen vreselijk om te horen 

Loading...