Profiel van IvanV

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Orange Koala

Beste,

Gisteren 15/11/2019  liet ik mijn Dolfijn abonnement overschakelen naar een Koala abonnement in de Orangeshop Oostende.

De promotie van 10 EUR korting gedurende de eerste 3 maanden blijkt enkel van toepassing indien je online intekent. Dit stoort me wel als “oude” klant van Orange (was bij het beginnen nog een Mobistar klant). Als je dus een deal maakt in de Orangeshop val je dus uit de boot. Toch wel discriminerend vind ik. Een verwittigd mens is er twee waard….

Mvg

Ivan Vyvey

 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@IvanV  daar wil ik dan nog aan toevoegen dat het enkel voor nieuwe klanten is , het staat in de voorwaarden.

https://www.orange.be/sites/b2c/files/gc_1909019_update_koala_promo_nl.pdf

Super User

 • 

7.2K Berichten

@patrick2  en @IvanV 

Zoals bij de meeste providers ... Al die cadeautjes zijn er om nieuwe klanten te lokken, de bestaande klanten blijven bij al die promo's in de kou ...Homme frustré

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Cdt24801  en @IvanV  jammer genoeg wel dat het alleen maar voor nieuwe klanten is. Het mooiste zou zijn dat als men ook een upgrade zou doen naar een hoger abonnement dat men dan ook recht heeft op deze korting. Maar dat is helaas niet zo. Een down grade zou betekenen dat men de voordelen verliest dat zou een simpele voorwaarden zijn.

Apprenti pisteur

 • 

1 Bericht

Dat vind ik ook.dat de bestaande klanten niet al te.veel erkenning krijgen

Super User

 • 

11.1K Berichten

@MrDichter  heb een post gedaan hierover naar de moderatoren. Dus hopelijk gaan ze het intern door geven en bekijken. 

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Thanks. Benieuwd.

Groetjes

 

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Klopt, bestaande Orange klanten worden in de kou gelaten. Terwijl wij wel al jaren klant zijn, onze facturen al jaren betalen. Leuk dat ze klanten willen lokken, maar ze mogen hun bestaande klanten echt niet vergeten...

Loading...