Profiel van Laurentstijn

Apprenti pisteur

• 

5 Berichten

Orange tv app koppelen lukt niet

Hey, 

het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.

heeft er iemand het zelfde probleem?

zie foutmelding in bijlage

mvg

stijn

1 Bijlage

Super User

• 

11.1K Berichten

@Laurentstijn het koppelen was eigenlijk heel simpel met de gsm. Als u terug in het menu gaat en probeerd te koppelen staat er ook bij om een code te sturen. Heeft u die code laten sturen naar de gsm ?

Apprenti pisteur

• 

5 Berichten

Bij ons is er maar 1 mogelijkheid, genereer een code? Zie bijlag

22D34796-2BC3-4C3D-BB2C-62C4C9043709.jpeg

Super User

• 

11.1K Berichten

@Laurentstijn inderdaad dat moet u gebruiken om te kunnen koppelen. 

Apprenti pisteur

• 

5 Berichten

@patrick2 dan krijg ik steeds onderstaande foutmelding??

64F16EA5-94B4-4306-98F3-5FF609429778.png

Super User

• 

11.1K Berichten

@Laurentstijn oei ..... en als u de app er af haalt en opnieuw terug installeerd ? en heeft u ook een beetje recente software ? Wat voor gsm is het ?

Apprenti pisteur

• 

5 Berichten

@patrick2 Al meermaals opnieuw gedownload😨 iPhone 8 met laatste software 👍

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

Hey, 

het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.

heeft er iemand het zelfde probleem?

zie foutmelding in bijlage

mvg

stijn

Ugh @Laurentstijn,

Hebben de Orange-stamleden je verder kunnen helpen? Met andere woorden is je Orange TV app gekoppeld aan je decoder?

Laat het pluimen regenen

🏹 Totems Groet 🏹

Chef pisteur

• 

87 Berichten

Troost je, ik heb hetzelfde probleem! Met iPhone, iPadPro lukt het, maar met mijn andere iPad niet, hoewel de klantendienst me al tweemaal heeft gecontacteerd en telkens een andere oplossing voorstelt. Het goede nieuws is dat ze het probleem in het oog houden en me nogmaals zullen contacteren, er is dus hoop!

Chef pisteur

• 

87 Berichten

Er is bij Orange een update van de software voor de installatie van de app! Bij mij wilde het niet lukken, maar vandaag belde Orange mij om het nog eens opnieuw te proberen met de nieuwe software en o wonder het werkt!!

Maar toch een pluimpje voor Orange: al weken had ik dit probleem, maar men heeft mij getelefoneerd om mij opnieuw te helpen installeren!

Super User

• 

7.2K Berichten

@Herihor  schreef:

Er is bij Orange een update van de software voor de installatie van de app! Bij mij wilde het niet lukken, maar vandaag belde Orange mij om het nog eens opnieuw te proberen met de nieuwe software en o wonder het werkt!!

Maar toch een pluimpje voor Orange: al weken had ik dit probleem, maar men heeft mij getelefoneerd om mij opnieuw te helpen installeren!

Je ziet, het is niet enkel kommer en kwel bij de klantendienst Smiley clignant de l'œil

Fijn dat het opgelost is voor u en je nu volop kan genieten Smiley heureux

Pisteur confirmé

• 

4 Berichten

Ik kan mijn app niet koppelen.

ik krijg steeds de melding dat er een probleem is met het netwerk en dat ik mijn netwerkverbinding moet controleren. 

De decoder is via WiFi verbonden.

Hoe los ik dit op? 

Pisteur expérimenté

• 

13 Berichten

Ik ben sinds donderdag LOVE klant en het lukt me ook nog steeds niet om mijn app en decoder te koppelen. Ik krijg ook steeds de melding op de decoder dat ik mijn netwerkverbinding moet controleren. Is dit bij jou al opgelost geraakt?

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Hier ook hetzelfde probleem. 

Sinds vandaag Orange Love klant en het koppelen lukt ook niet wegens netwerkproblemen.

Ik kan geen code genereren. Er gebeurt niks bij het indrukken van ok.

Iemand een oplossing hiervoor?

Bedankt. 

Kristof

Pisteur confirmé

• 

4 Berichten

Nee, nog steeds zelfde probleem.

Loading...