Profiel van Ouss

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Orange tv

Hallo Orange,

Sinds enkeke weken nemen verschillende programma's slecht op.
Sinds enkele dagen neemt bijna niks meer correct op.

Alles neemt een uur vroeger of later op, wij kunnen geen enkele opname meer bekijken.

Na alle problemen, begint dit nu echt wel extreem vervelend te worden..

We hebben alle serieopnames al eens verwijdert en opnieuw van 0 begonnen maar zelfs dan, loopt het jammer genoeg mis..

Super User

• 

11.1K Berichten

@Ouss  ik vermoed dat er ergens iets mis loopt achterliggend bij Orange. Dit is niet de eerste post en denk ook niet de laatste. 

@Totem  of @NelsonM  kunnen jullie eens bekijken of door geven dat er al verschillende problemen hiervan gemeld zijn ? 

Heb even de moderatoren erbij gezet misschien kunnen die iets betekenen.

4.4K Berichten

Ik heb dit bij mij ook al gemerkt, maar je kan er zelf niks aan doen. Soms heb ik zelfs een opnameconflict zoals bijvoorbeeld "Familie" op VTM. Die opname staat dan (op dezelfde dag) ineens 3 keer in geplande opnames waardoor ik een conflict krijg. TV gids is dan helemaal in de war.

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Beste,
Ik ben al járen klant en eigenlijk zeer tevreden, maar de laatste tijd onvervind ik een zeer irritant probleem. De programma's in de tv gids komen niet overeen met hetgeen er werkelijk op tv is. Dit maakt het soms onmogelijk om dingen te programmeren om op te nemen. Kan dit opgelost worden aub? Mvg An

Super User

• 

11.1K Berichten

@AnSauvillers  dit is een bekend fenomeen op dit moment. Wat er precies mis loopt kunnen we niet zeggen helaas. De oplossing is dat je de opname langer laat lopen dat kan je instellen of dat jet het volgende erbij opneemt. Dan heb je helemaal je programma te pakken wat je wil zien. 

Apprenti éclaireur

• 

1 Bericht

Hallo

Bij ons ook dit probleem. Heel wat programma's die maar voor de helft opgenomen worden, heel frustrerend als dit al de extra opname is (van de dag erna)...

Ook bij overgang van 2 opnames na elkaar missen we regelmatig een aantal seconden, geen probleem bij reclame, maar bij series is dit heel onhandig.

Pisteur expérimenté

• 

12 Berichten

Orange zit voortdurend de tv-gids aan te passen (bv: 5 minuten vroeger of later) en de geplande opnames gaan niet door, ook de herinneringen verdwijnen !

Super User

• 

11.1K Berichten

@Kimmi  ik weet niet of dat aan Orange zelf ligt. Dan zou Orange de tv gids in house moeten maken en vermoedelijk is dat niet het geval aangezien Telenet zijn tv gids gemaakt wordt in het Mediahuis te Vilvoorde. En aangezien ze samen op de zelfde kabel zitten krijgt Orange die tv gids ook door , maar dat is mijn vermoeden ben niet zeker. 

Pisteur expérimenté

• 

12 Berichten

dan zou een kleine aanpassing in de software deze problemen direct kunnen oplossen

Super User

• 

11.1K Berichten

@Kimmi  ook dat is niet simpel. Het ligt ook aan de programma's hoe en wanneer deze gemaakt worden. Het is heel ingewikkeld dit te vertellen maar simpel is het niet.

Super User

• 

7.2K Berichten

Wat was het vroeger toch simpel ...  met de videorecorder ...

Toen straalden de zenders samen met een programma een code mee om aan te geven dat een programma startte. De videorecorder herkende dat en startte netjes bij het begin van het effectieve uitzenden, niet op het moment zoals het in de programmagids stond. En als ik me niet vergis net hetzelfde op het einde.

Toch vreemd dat ze dat nu, bijna 20 jaar later, nog steeds niet kunnen verwezenlijken met digitale TV en digitale recorders ...

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

@Ouss  schreef:

Hallo Orange,

Sinds enkeke weken nemen verschillende programma's slecht op.
Sinds enkele dagen neemt bijna niks meer correct op.

Alles neemt een uur vroeger of later op, wij kunnen geen enkele opname meer bekijken.

Na alle problemen, begint dit nu echt wel extreem vervelend te worden..

We hebben alle serieopnames al eens verwijdert en opnieuw van 0 begonnen maar zelfs dan, loopt het jammer genoeg mis..

Ugh allemaal,

Veel klanten ondervinden inderdaad technische problemen met hun opnames, als de basistesten niet werken, contacteer je best het webcare-team op sociale media zodat ze een dossier hiervoor kunnen opmaken. Dit moet geregeld worden door de technische dienst.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Loading...