Profiel van vato16

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Paketten films

Heb je bij orange tv ook paketten zoals play more bij telenet? Voor films en series op aanvraag. Mvg

Super User

• 

11.2K Berichten

@vato16  wat @Anonymous zegt klopt dat is correct maar toch zou ik wel zo een pakket willen zien. Heb al eens een post hierover gemaakt als voorstel naar Orange.

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Nee helaas heeft Orange dit nog niet.

Netflix of Amazon Prime(van duitsland in het nederlands) is een oplossing hiervoor 🙂 

Super User

• 

11.2K Berichten

@ElkeBieseman  wij hebben Amazon Prime gehad thuis maar waren er niet tevreden van. Te weinig aanbod en veel niet ondertiteld . Vandaar ook de opzeg geweest en niet tevreden. 

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Ik had eerst het succes dat ik als ik op vakantie was amazon prime van UK had  kunnen aanschaffen, wegens een kleine fout perongeluk naar de Nederlandstalige overgegaan en dit was helaas inderdaad veel minder aanbod! 

Ook viel mij op dat je op amazon.uk en amazon.com films kunt kopen en huren, dit is niet het geval op amazon.de 

Super User

• 

11.2K Berichten

@ElkeBieseman  het is inderdaad zo dat er per land verschillend een aanbod is. Was over een tijd geleden eens bij mijn collega van het werk en die heeft ook Netflix. Die had het eens opgezet want die gebruikt de Amerikaanse versie ervan. Wat blijkt die had vele malen meer films als wij thuis op Netflix. Maar goed het heeft allemaal met rechten te maken wat wel en niet per land kan en mag worden uitgezonden. Toch kan je je wel aanmelden op de verschillende landen maar daar begin ik niet mee.

Pisteur confirmé

• 

3 Berichten

Bij Netflix heeft het ook te maken welke taal je hebt ingegeven.

Ik heb nu zelf ook meer films omdat ik heb gezet dat ik engels spreek.

Dan krijg je ook de films waar nog geen nederlandse ondertittels voor zijn.

Nuja nogsteeds niet zoveel films als in Amerikaanse versie maar dat verschil had ik wel gezien bij mij en mijn vrienden. Waardoor we het bij hun ook hadden aangepast.

Bij de account settings kunt u dat doen.

Nuja beetje afgeweken van het onderwerp hehe

Loading...