Apprenti pisteur
•
1 Bericht
Prijsstijging
Vandaag betaal ik 116.99 voor gsm(2), internet en televisie. Door de prijsstijging in januari zal ik 128.99 moeten betalen !
dat is een stijging van iets méér dan 10 %.
Iemand die dit normaal vindt ??
tijd om een andere oplossing te zoeken. Byebye Orange.

Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Dariovannauw goedemorgen,
alles gaat omhoog, als je denkt beterkoop ergens
te komen met dezelfde voorwaarden dan moet je dat niet laten!
Maar kijk het goed na eer je de stap zet!
Welk abbo heb jij dan?
0
FVBIzegem
Pisteur vétéran
•
78 Berichten
Vandaag betaal ik voor mijn love trio pak : 85 euro. Daarvoor heb ik onbeperkt internet, digitale tv en 2 gsm's waarmee ik onbeperkt kan bellen en sms'en plus 11GB aan data.
Ik ben een heavy beller en ik googel alles zowel binnenshuis of buiten. Streamen met Netflix , vrtmax enz zijn dagelijkse kost
Groetjes
0
0
Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
Dan heb je nu
17 TV
36 Internet
Waarschijnlijk 2 * Go Extreme
Maar ik kom niet aan 117
Verhoging is 12
Internet 4, TV, 2 - maar ik kom niet aan 12 omdat de Go Extreme niet verhoogt als je ook vast internet hebt
Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange
Zou eens bezien of je je mobiel(e) abonnement(en) kunt verlagen, nu dat de Go Plus van 10 naar 20 GB gaat
Op een extreme bespaar je dan 17 EUR per abonnement
Naar Go Intense = 11 EUR besparing per abonnement
Te overwegen
0
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
607 Berichten
Dag @Dariovannauw
Er is geen enkele klant die een prijsstijging van €12 zal ervaren op een pakket met 2 gsm's internet en TV.
Alle GSM abonnementen zullen hetzelfde kosten in combinatie met internet tenzij je special editions hebt. TV zal €2 duurder worden en internet €4. Als je een correcte berekening wenst, post even wat je hebt als abonnementen en we helpen even mee rekenen 😉.
Alle GSM abonnementen worden duurder maar in ruil krijg je meer multiproductenvoordeel waardoor de prijs op hetzelfde neerkomt. Indien je special editions zou hebben en je hebt internet in je pakket, bel even naar de klantendienst om deze naar normale edities om te zetten. Deze zullen namelijk 2, 3 of €4 goedkoper zijn, afhankelijk van welk abonnement je hebt. Special editions zullen alleen maar interessant zijn als je geen internet hebt in je pakket.
Door de aanpassingen van de abonnementen zul je zelfs goedkoper af zijn. Indien je nu een Extreme hebt kun je omschakelen naar een Intense, want de Intense zal 70Gb data krijgen zoals de Extreme heeft. Daardoor zul je €10 goedkoper uitkomen per abonnement.
Heb je Intense? Schakel om naar een Plus (€6 goedkoper en nog steeds 20Gb)...
En om eerlijk te zijn is Orange zo goed als niks gestegen in prijs als je kijkt op lange termijn...
Zie mijn post in een ander onderwerp:
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Dariovannauw graag een antwoord op onderstaande vragen.
Dank je.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Dariovannauw Alles wordt duurder hoor , huurprijs . Eten 🥘 en noem maar op . Dat is elk jaar zo . Zou toch eens naar de Orange winkel gaan voor je zo een drastische beslissing neemt . Bezint eer ge begint . Een goede raad.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
FVBIzegem
Pisteur vétéran
•
78 Berichten
Vandaag betaal ik 67 euro voor internet en 2 gsm's waarmee ik onbeperkt kan bellen.Voor tv gebruik ik Google tv streamer.
Dit is geen kwakkel maar realiteit.
Met de afstandsbediening van de streamer heb ik vrtmax, goplay en vtmgo
Heb ook Netflix maar daar betaal ik apart voor
Groetjes en fijne kerstdagen
0
0