Profiel van Hasan88

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Pro league , eleven sports 4-6

İs het mogelijk voor love trio klanten om Eleven sport 3-6 te activeren zonder naar een orange winkel te moeten gaan? Hoeveel kost het per/maand? İs het maandelijks opzegbaar? Bestaat er zoiets als een proefperiode/free pass? Als iemand me met 1 of meerdere vragen kan helpen , zou goed zijn. Alvast bedankt.

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Hasan88  je kan eens de klantendienst contacteren om een activering te vragen. Of ze het kunnen weet ik niet , je kan ook eens via Messenger of Twitter sturen. Je maandelijks bedrag is voor € 10 , 99 per maand en je hebt geen pref pass of proef sessie dus het is alles of niks. Het is altijd wel maandelijks opzegbaar. 

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Bedankt Patrick , zal is horen via messenger voor de activatie . 

Apprenti guérisseur

 • 

223 Berichten

@patrick2  Waar vind je dat het maandelijks opzegbaar is? 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Chiquita  ik zoek alles uit en zeker als er iets nieuws komt en aangeboden wordt. Dus ik ga je die info geven :

Hoe desactiveer ik de optie Orange Football?

Ik heb een Orange tv-abonnement (Love Trio)

Als je je via de tv-decoder op de optie hebt geabonneerd, is de abonnementsperiode minimaal 1 maand. Na de eerste maand kan je te allen tijde kosteloos deactiveren door te bellen naar onze klantendienst (5000).

Apprenti guérisseur

 • 

223 Berichten

Staat er nu bij 🙂
De optie kan ja vanaf heden bestellen 

(en het is GRATIS dit weekend)

Pisteur confirmé

 • 

7 Berichten

Bedankt voor uw reactie !

Éclaireur novice

 • 

2 Berichten

Een e-mail gekregen van Orange met tekst: "Allemaal gratis, gedurende 2 maanden, live op je tv of in de Orange TV-app of de Orange TV Plus-app via de 3 zenders van ELEVEN Pro League" en een knop "OK, ik activeer mijn 2 gratis maanden op mijn Klantenzone". Nergens staat echter aangegeven of dit de eerste twee maanden van een abonnement zijn, of een echte proefperiode van twee maand zonder verdere verplichtingen. Ook in de Klantenzone vind ik geen duidelijkheid hierover.

Loading...