Profiel van StefanMsk

Pisteur expérimenté

• 

28 Berichten

Problemen met smssen versturen

Hi, 

Ik ben sinds 24/10 overgestapt van Proximus naar Orange met mijn gsm. (voor herlaadkaart gekozen).

Overgang is vlotjes gegaan, mobiel internet doet het, bellen doet het. Alleen zit ik met het probleem dat SMS verzenden gewoonweg niet lukt.. Ontvangen is geen enkel probleem.

Wie kan er me helpen dit werkende te krijgen? Alvast bedankt voor de moeite!

Mijn Toestel: Iphone 6s, Ios 13.1.3.

Super User

• 

11.2K Berichten

@StefanMsk  kijk eens met deze code op uw sms centrale juist staat : *#5005*7672# Het volgende nummer moet erin staan , +32495002530

Moest het er niet staan dan maakt u nummer , **5005*7672 +32495002530# 

Pisteur expérimenté

• 

28 Berichten

Hey Patrick, bedankt voor je snelle reactie!

Ik had je dit antwoord ook al eens zien geven in andere Topics, dus had het al geprobeerd. Raar genoeg krijg ik bij het proberen van deze code een foutmelding: Fout bij uitvoeren verzoek, onbekende fout.

1 Bijlage

Super User

• 

11.2K Berichten

@StefanMsk  probeer eens het toestel te herstarten. Moest dat niet gaan of als u dat al gedaan heeft , steek de simkaart eens in een ander toestel. Moest u dan wel een sms kunnen versturen ligt het aan het toestel dan kijken we verder , moest het niet lukken ligt het aan de simkaart zelf en dan zou ik adviseren een andere te gaan halen. 

Pisteur expérimenté

• 

28 Berichten

Ik heb de simkaart net even in een andere telefoon geprobeerd maar zonder resultaat.

SMS ontvangen lukt wel maar SMS versturen lukt niet.. Zou dit echt aan de simkaart zelf liggen? Zou dan ook het ontvangen van smssen moeten mislukken?

Gr

Super User

• 

11.2K Berichten

@StefanMsk  dat kan een fout in de simkaart zijn . Bel anders eens de klantendienst 5000 of stuur via FB messenger een bericht. Daar kan worden nagezien of er een fout zit ergens in uw gebruikers profiel. 

Pisteur expérimenté

• 

28 Berichten

Prima, ga ik dat doen. Ik zal je hier op de hoogte houden waar het probleem uiteindelijk aan lag.

Bedankt en fijne avond verder!

Loading...