Nathalie87's profile

3 Berichten

samsung s20fe besteld

ik heb vorige week donderdag ( 1oktober) bij de orange shop de nieuwe samsung s20fe besteld.

Hoelang duurt het vooraleer die aankomt. Want anders had ik het wel zelf kunnen bestellen via het internet. Da had misschien sneller gegaan?

Super User

• 

7.3K Berichten

@Nathalie87 

Daar kunnen ze u enkel in de shop een antwoord op geven.

Wij hier als Triber, ook allemaal gewone klanten, hebben geen inzage in persoonlijke dossiers.

Super User

• 

7.3K Berichten

@Nathalie87 

Ik ben net eens op de website van Orange gaan kijken en die foon is gewoon op voorraad. Die zouden ze u dus meteen moeten hebben kunnen meegeven.

fe20 in voorraad.JPG

Waar ben je geweest? Wellicht had die shop net geen voorraad meer, maar zoiets is dan rap geregeld.

3 Berichten

Hey ja de gewone kleuren. Ik wilde de groene 😉

Super User

• 

7.3K Berichten

Ah OK, ja , dan ga je toch bij Orange moeten zijn om dat op te volgen. In de shop waar je hem besteld hebt.

Super User

• 

7.3K Berichten

Los hiervan, ik vraag mij altijd af waarom al die kleurtjes. Om uw foon ietwat te beschermen tegen krassen en vallen steek je die toch steeds in een beschermend hoesje, dan zie je van die kleur toch niks meer ...

Alhoewel, terwijl ik dit schrijf valt mijne nikkel: er zijn ook transparante siliconen hoesjes .. Dat is dus de uitzondering.

3 Berichten

Ja ik ga zeker is contact opnemen. Ze hadden mij gezegd toen ik die heb besteld dat hem deze week er ging zijn. 

Ja heb er ook al vaak over nagedacht wrm de kleurtjes want idd je doet er een hoesje over of zoals ik zo een led cover. Ma idd. Er zijn transparante hoesjes 😉

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.4K Berichten

11.4K

• Super User

• 

8.1K Berichten

8.1K

• Super User

•