Éclaireur novice
•
1 Bericht
SMS met facturatiebedrag
Vroeger kreeg ik elke maan een sms met het totaalbedrag van mijn factuur. Dat is om een of andere reden plots gestopt.
Graag had ik terug elke maand een sms met het factuurbedrag, dat is voor mij voldoende.
Ik heb dit al verschillende keren doorgegeven, telefonisch en in de shopt maar zonder resultaat.
Ik vraag mij af wie mij kan helpen.
Bedankt

patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@amefq heb eens in de klantenzone gezien maar daar kan je dat niet meer in aanpassen. Beste kan je toch de klantendienst terug bellen of het webcare team aanspreken dat is via Messenger of Twitter.
Hier heb je nog een link : https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-facturen/hoe-kan-ik-mijn-facturen-raadplegen
Daarin kan je alles nog eens nalezen. Je kan ook je factuur bekijken in de My Orange App of de klantenzone.
1