Profiel van Nanske22

Apprenti pisteur

• 

3 Berichten

Sms versturen

Ik kan sinds gisteren enkel een iMessage versturen, bij een gewone sms krijg ik steeds de melding bericht versturen mislukt. Help....

Super User

• 

11.1K Berichten

@Nanske22  ik heb hier al eens een topic op beantwoord maar misschien heeft u de zoekbalk niet gebruikt om op Tribe te zoeken. Hier ga ik u mijn antwoord erop nog eens geven en hopelijk lukt het dan 🙂 

Voor een iphone controleerd u sms instellingen als volgt:

draai het volgende nummer zoals u eigenlijk een telefoonnummer zou draaien, 

*#5005*7672#  en druk op bellen , als u het volgende nummer ziet staan zou het in orde moeten zijn : +32495002530 

Ziet u dit nummer niet staan ? 

draai het volgende nummer :

**5005*7672*+32495002530#  en druk op bellen , dan is de sms centrale opnieuw ingesteld , druk gewoon op sluiten. 

Apprenti pisteur

• 

3 Berichten

Hey 

had dit idd gelezen en reeds geprobeerd maar krijg hierbij een foutmelding 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Nanske22  welke foutmelding komt er dan op te staan ? 

Apprenti pisteur

• 

3 Berichten

Fout bij uitvoerend verzoek

Super User

• 

11.1K Berichten

@Nanske22  en als u het toestel eens uit zet en terug aan zet ? anders eens contact opnemen met de klantendienst om eens na te zien of er geen problemen zijn met uw profiel voor sms te versturen. Dit is enkel wat de klantendienst kan nakijken. De andere stappen die u overlopen heeft zijn correct maar bieden blijkbaar geen oplossing. 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Nanske22  is je vraag of probleem inmiddels al opgelost ? Aarzel dan niet om de juiste oplossing aan te duiden zodat andere tribers ook geholpen zijn.

Loading...