Profiel van MgMx

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

Tariefwijziging Tempo Giga-Easy

Ik zou tijdelijk willen overstappen van Tempo Giga naar Tempo Easy.
Nu staat in de Help wel vermeld dat je daarbij je belwaarde niet verliest, maar geldt dat ook voor het nog openstaande surfvolume ?  maw de lopende gratis 5GB van Orange gaat toch niet verloren gaan ?

Super User

• 

11.2K Berichten

@MgMx  die gratis 5GB zal je niet kwijt zijn dat is wat iedereen krijgt wegens de Corona maatregelen. 

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

@patrick2  Dank je wel voor de snelle respons!

En los van de huidige gratis GB, zou ander openstaand surfvolume (bekomen door een herlaadbeurt van de Tempo Giga) ook geldig blijven ?

Super User

• 

11.2K Berichten

@MgMx  dat denk ik niet dan zullen je metertjes weer op nul gaan vermoed ik. Dat is hetzelfde als een abonnement hé als je daar iets in wijzigt zullen je metertjes terug op nul springen. Maar als je herlaad , dus je koopt volume bij dat is wel geldig want daar heb je voor betaald. 

Pisteur confirmé

• 

6 Berichten

@patrick2 Dus als ik het goed begrijp, komt het er eigenlijk op neer dat je beter wacht tot de lopende maand voorbij is vooraleer te wijzigen van tariefplan, anders dreig je het voordeel van het surfvolume en sms'jes van je laatste herlaadbeurt te verliezen ?

Super User

• 

11.2K Berichten

@MgMx  die kans is aanwezig natuurlijk. Zelf heb ik geen herlaadkaart dus ik ben niet geheel thuis wat er gebeurd als je met een herlaadkaart je tarief plan aanpast. Als ik een wijziging doe van een abonnement dus van tarief plan dan hou ik wel mijn voordelen. Dat heb ik al eens getest natuurlijk enkel wat er veranderd is :

de prijs , het surf volume en de rest wat ik heb gekregen van extra data blijft staan. De meter van het verbruikte surf volume veranderd ook die komt op nul te staan , de meter die inbegrepen zit bij je abonnement bedoel ik dan. De extra data meter die blijft door lopen. 

@TomB  als je dit leest kan jij dan misschien zeggen wat er precies veranderd als je met een herlaadkaart van tarief plan veranderd ? Wijzigen er dan dingen , ben je eventuele data en dergelijke kwijt? 

Employé Orange

• 

305 Berichten

@patrick2 

geld blijft , al de rest valt weg. Best verandering doen als ge u data opgebruikt hebt.

Loading...