Mobiel
Internet & TV
Tips & tricks
Nieuws
Fun
Inloggen
Trage download
00
+ nog 27
Beginnende scout
•
27 Berichten
dinsdag 29 december 2020
Download: 11MbpsUpload: 38Mbps
Ik betaal voor 400/40.
Hebben meer mensen hier last van?
Leuk vinden
Beantwoorden
Volgen
patrick2
+ nog 55
Super User
11.3K Berichten
6 jaar geleden
@00 en hoe heb je deze snelheid gemeten ? Is dat met een rechtstreekse kabel aan je router of is dat via wifi gedaan ? Kan je ook iets meer informatie geven over je opstelling ?
Orange Siligence modem (Wi-Fi aan) -> DMZ -> Ubiquity UDM -> Switch -> AP1 / AP2
Op wat bedrade camera’s na en 1 pc is de rest vooral via Wi-Fi verbonden.
+ nog 56
5.1K Berichten
Hallo,
Als u de Siligence-modem en de laatste update heeft, kunt u de bridge-modus activeren. Dit maakt de installatie voor uw eigen router eenvoudiger.
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetproblemen-oplossen?page=device/orange/siligence-modem-toekomstige-interface/topic/internet-en-lan-configureren/bridgemodus
8K Berichten
@00 schreef: Orange Siligence modem (Wi-Fi aan) -> DMZ -> Ubiquity UDM -> Switch -> AP1 / AP2 Op wat bedrade camera’s na en 1 pc is de rest vooral via Wi-Fi verbonden.
Wat geeft de 5 GHz band, @00 ?
Sinterklaas/Kerstman heeft de .06 nog niet bij mij afgeleverd...
Modem opnieuw starten heeft magisch z’n werk gedaan... 236/38 is prima gegeven de afstand.
Laat maar. Bekabeld doet wel normaal, dus het probleem ligt bij mij.
Krijg deze snelheden zowel op m’n eigen router als via die van Orange.
11.3K
Gregory
8K
Cdt24801
+ nog 54
7.3K Berichten
7.3K
bulrog
5.1K
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@00 en hoe heb je deze snelheid gemeten ? Is dat met een rechtstreekse kabel aan je router of is dat via wifi gedaan ? Kan je ook iets meer informatie geven over je opstelling ?
5
00
+ nog 27
Beginnende scout
•
Laat maar. Bekabeld doet wel normaal, dus het probleem ligt bij mij.
Krijg deze snelheden zowel op m’n eigen router als via die van Orange.
1
0