Profiel van Nicken83

Apprenti pisteur

 • 

9 Berichten

Tv lite

De TV lite app werkt bij mij voor geen meter. Bij live kijken blijft het scherm telkens laden wanneer ik een andere zender kies. Bij afsluiten van de app, en heropstarten kan ik eventjes een andere zender bekijken, tot dat ik nogmaals van zender wil veranderen. Als dit is hoe goed de app werkt, zeg ik deze zeker terug op. Dan kijk ik liever via de eigen apps van de zenders. Iemand raad hiermee?

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Nicken83  goedenavond,

Als die actieve simkaart in je toestel geen Orange-simkaart is, kan de app je niet herkennen als Orange-klant.

Om dit op te lossen, kan je in de instellingen van je toestel de actieve simkaart voor mobiel surfen aanpassen. Zorg ervoor dat je Orange-simkaart de actieve simkaart is.

Heb je de goede app? Orange TV Plus Belgium

Probeer dat eens?

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Apprenti pisteur

 • 

9 Berichten

De simkaart in mijn toestel is wel degelijk een orange simkaart, en de app herkent mij wel als orange klant. Bij het opstarten werkt de app ook normaal zoals beschreven. Mijn frustratie is dat de app voortduren blijft haperen, en hierdoor totaal de maandelijkse 10 euro niet waard is volgens mij... 

Apprenti guérisseur

 • 

184 Berichten

@Josette voor de Orange TV Lite abonnementen is geen geen Orange simkaart nodig, dit geldt enk voor de My Orange BE applicatie. Zou ook raar zijn natuurlijk, want je kan internet en tv ook afnemen zonder gsm van Orange. ☺️

@Nicken83 als ik het goed begrijp heb je de Orange TV Lite applicatie. Deze app is uitgefaseerd. Inmiddels wordt voor eender welk tv abonnement dezelfde app gebruikt. Deze app heet op Android (ik vermoed ook op iOS) 'Orange TV Go Belgium'. Probeer deze app eens. Ik vermoed dat het een hoop zal oplossen. 🙂

Apprenti pisteur

 • 

9 Berichten

Mijn fout, ik heb wel degelijk de nieuwe orange tv go Belgium. Probleem is dus met de nieuwe app.

Apprenti guérisseur

 • 

184 Berichten

@Nicken83 vreemd. Kan je eens een clean installatie doen? Dus via de instellingen van de gsm exact dit: geheugen van app + cache wissen, vervolgens app verwijderen. GSM herstarten. App opnieuw installeren.

Enkel door op deze manier een app opnieuw te installeren voorkom je dat eventueel corrupt cache geheugen opnieuw hergebruikt wordt. 

Super User

 • 

7.7K Berichten

Heb je een goede wifi verbinding ?  Liefst op het 5 GHz kanaal

Want

  • Orange router >> gsm via wifi
  • terug gsm via wifi naar TV 

Dus gaat de uitzending twee maal over dezelfde wifi

 

Loading...