Profiel van Buurman

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Tweede binnenkomende oproep

Kameraden,

Weten jullie hoe of waarom ze de "tweede binnenkomende oproep" terwijl je aan het bellen bent, niet gratis maken bij Orange? 

Vroeger zag ik dat nog bij een andere provider, die rekende daar niets voor aan, maar hier vragen ze er dus geld voor! 

Puur winstmakerij?

Groeten

Super User

• 

11.2K Berichten

@Buurman  wij hebben daar ook eerlijk gezegd geen idee van. Bij Orange is deze dienst inderdaad betalend maar op mijn tweede nummer bij Telenet is dit gratis inbegrepen. Bij Proximus is dit trouwens ook een gratis dienst. Dus eigenlijk zou dat bij Orange ook wel een gratis mogen zijn. 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Buurman 

Ik ben het helemaal met u en met Patrick eens,. Het is bij de anderen ook gratis, waarom hier niet  ... Vreemd ....

Pisteur confirmé

• 

7 Berichten

Mss moeten ze daarvoor bij Telenet extra betalen!

Het is wat het is!

Super User

• 

11.2K Berichten

@Buurman  nee hoor dat kost niks dat zit er gratis bij in.

Super User

• 

7.7K Berichten

Haha @patrick2 Ik heb dat ook en zou het liefst niet hebben. Ze moeten maar terugbellen

Super User

• 

11.2K Berichten

@Gregory  ja voor ieder zijn ding natuurlijk maar aangezien het telenet nummer veel voor mijn werk gebruik is het wel handig een tweede oproep die binnen komt. Het Orange nummer is prive dus ja heb je gelijk dan bellen ze maar terug.

Pisteur expérimenté

• 

16 Berichten

Ja snap ook niet dat dit niet in pack inbebegrepen is. Ik ken vrienden die daarvoor geen orange willen worden 

Loading...