Profiel van Leentje1973

Pisteur vétéran

 • 

81 Berichten

U heeft niet de nodige rechten om deze zender te bekijke (Npo)

Hallo, sinds gisteren een volgens mij volkomen fout bericht in mijn orange tv-app. Ik was aan zee en wou een film opnemen van Npo (Nederland). Ging niet. Ik kreeg een melding dat ik niet de rechten heb om te kijken nr die zender. 

Nu ben ik weer thuis, en ik test het nog eens met andere npo programmas. En steeds deze boodschap, zie bijlage in dit bericht.

Wat is er aan de hand dan met de app?? 

Tv kijken en opnemen rechtstreeks gaat wel (zou er nog aan mankeren).

1 Bijlage

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Leentje1973  goedemiddag,

verwijder de cache van die app ervan, verwijder dan de App eens.

Start je toestel volledig opneiw op.

Download hem dan eens opnieuw?

 

Pisteur vétéran

 • 

81 Berichten

Josette heb alles eraf gedaan en weer app geinstalleerd en opnieuw opgestart.

Maar nee het probleem is er nog steeds. Ik ken niks opnemen op app van NPO...

 Hebben jullie dit missch ook?

Ik moet nu bellen nr klantendienst maar hoe gaan die mensen mij nu met dát probleem kunnen helpen..... 😪

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Leentje1973  misschien iets mis met de zender zelf. Dat kan vaker voorkomen hoor het zijn wel vrije zenders die hier uitgezonden mogen worden dus die rechten hebben ze bij Orange en alle andere providers. Maar misschien een storing waardoor het mis loopt? Je kan eens doen wat @Josette  je heeft geadviseerd en anders zou ik even wachten en op een later moment nog eens proberen. Je kan nadien altijd nog eens bellen met de klantendienst of sturen via Messenger of Twitter. 

Pisteur vétéran

 • 

81 Berichten

Hallo bedankt allebei!

Aangezien het probleem zich enkel.in de app voordoet denk ik eerder aan de app idd.

 

Ps Josette, ik kan de app eraf doen en er weer op zetten, maar de cache vd app verwijderen, hoe doe ik dat?

Grtjs

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Leentje1973  hei,

als je met de GSm bezig bent ga je naar -

Instellingen- Apps- Je zoekt daar de app die je nodig hebt.

Opent die- Kies dan voor opslag - dan zie je ergens staan cache legen.

Daarna  kies je verwijder cache. Kan ook op je tablet.

Succes Leentje.

Pisteur vétéran

 • 

81 Berichten

Hallo, nog steeds niet... cache weg.

Werkt het bij jullie wel via app npo opnemen?

Alsof de mensen vd klantendienst me daarmee gaat kunnen helpen, is een bug...

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Leentje1973  dat hoeft geen bug te zijn hoor. Als die zender problemen heeft kan Orange het nakijken samen met NPO. De klantendienst kan het nakijken voor je en dan ook bevestigen als het een bug is want daar kan je niet zeker van zijn. 

Pisteur vétéran

 • 

81 Berichten

Maar de klantendienst gaat geen contact nemen denk ik met Npo omdat ik dat vraag?

Ps kan jij het zelf eens testen op je app aub? Thanks!

Loading...