4.4K Berichten

Unlimited love duo ook limietloos op vast internet

Als je overgaat in een love duo met gsm en vast internet, valt die beperking van 750GB vast internet ook weg of blijft deze, 

volgens wat ik lees valt dit weg maar is dit effectief zo of blijft de regel van Max 750GB in de piekuren bestaan???

Pisteur vétéran

• 

43 Berichten

Welk abo heb je nu dan bij mijn weten moet je sowieso een mobiel abo erbij nemen, daarnaast denk ik niet dat de fup weg zal vallen, het zou ook wel oneerlijk zijn als andere gebruikers(die minder gebruiken) hinder ondervinden omdat anderen meer internet nodig hebben. 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Anonymous  de 750 GB FUP ( fair use policy ) blijft bestaan in de piekuren. Dus als je in 1 maand tijdens de piekuren de 750 GB bereikt hebt dan zal je internet snelheid dalen. Na 00 uur kan je dan weer aan volledige snelheid surfen. Je volume is en blijft wel altijd onbeperkt.

4.4K Berichten

Er veranderd dus niks 😉

spijtige zaak, er zijn veel gezinnen dat netflixen en andere streaming gebruiken die snel aan die limiet zitten, zeker als je 4K beelden bekijkt....

Super User

• 

11.1K Berichten

@Anonymous  wij streamen ook veel netflix kijken ook veel online en gebruiken veel internet. Ik heb afgelopen maand een totaal verbruik gehad van 724 GB in totaal en had nog 200 GB over in de piekuren. Dus het kan gemakkelijk want wij gebruiken dat zeker niet zo veel in de nacht , moeten ook werken he. 

Pisteur vétéran

• 

43 Berichten

waar kun je het onderscheid zien tussen je verbruik in de piek en daluren?

Super User

• 

11.1K Berichten

@izzet3838  je kan dat zien bij je verbruik in je volume meter. Deze staat in je klantenzone , maar weet dat het bij sommige niet werkt. Moest dat bij jou ook niet werken kan je vragen via messenger of via de 5000 een dossier aan te maken het in orde te laten maken.

4.4K Berichten

bij herstart van de modem is die ook verdwenen uw verbruik en staat die weer op 0 (bij mij toch).

Loading...