Profiel van Huberto

Pisteur expérimenté

 • 

37 Berichten

Verbruik home internet - foutmelding, geen data

Wij hebben Orange internet thuis al een tijdje. Vanaf begin konden wij ons verbruik niet opvolgen. Probleem al paar keer gemeld bij klantendienst, dossier staat al 2 maanden open zonder oplossing of verdere info.

 

Tegenwoordig moet je rekening houden met FUP maar hoe kunnen wij dat doen als wij ons verbruik niet mogen opvolgen?

 

Screenshot_20210201-115649.png

 

 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Huberto  

Als je bij de klantendienst geen respons krijgt dan kan je het beste eens sturen via Facebook Messenger. Daar zal je ook niet direct antwoord krijgen maar je wordt er wel vlotter geholpen , is mijn ervaring. Stuur die afbeelding mee in dat gesprek en dan bekijken hun dat met de juiste dienst. Ze zullen je terug contacteren als het probleem is opgelost. 

Pisteur expérimenté

 • 

37 Berichten

Dat hebben wij al 2 maanden geleden gedaan. Laatste week weeral info "technische dienst is nog steeds bezig".

 

Ter info: op onze facturen staat wel zelfde melding als op de screenshot. Ik vraag me dus af of FUP is in onze geval van toepassing?

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Huberto  

Ja ja zolang Telenet zijn FUP hanteert is dat ook bij Orange het geval. Het zijn exact dezelfde piek en dal uren als ook het zelfde aantal GB ( 750 GB in de piek uren ). Omdat Orange de kabel van Telenet gebruikt is dit een wettelijke bepaling. 

Pisteur expérimenté

 • 

37 Berichten

Ja, maar hoe kan ik nu mijn verbruik nu controleren? Einde van december was onze internet heel traag en vermoed ik dat dit door de FUP. Ik denk wel dat als ge zo een limieten zet voor de klanten, moten ze wel hun verbruik kunnen opvolgen.

 

In onze geval is dat niet mogelijk dus ik vind dat FUP niet 100% fair is.

Loading...