Profiel van Romina1

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Verhoging v h abonnement

Waarom is mijn abonnement duurder aangezien ik getekend heb voor hetzelfde bedrag voor de rest v mijn leven?

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Romina1 

Iedereen zijn abonnement is duurder geworden en een prijs verhoging kan en mag altijd doorgevoerd worden. 

Heb je de Go Unlimited ? Ook die is verhoogd in prijs. 

Apprenti pisteur

 • 

2 Berichten

Zonder mensen op de hoogte te houden? Persoonlijk is dat voor mij geen goede service want ze geven u dan geen optie om te veranderen van provider of dergelijke. 

Maar persoonlijke mening natuurlijk.

Ooit hebben ze mij gegarandeerd dat dit niet mogelijk is en dat ze het bedrag nooit zouden kunnen aanpassen (in de winkel)

 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Romina1 

Elke klant is op de hoogte gebracht en dat is via deze weg als in de krant als op Facebook  als op de website en zelfs via de facturen van de klant want dat stond daar in het groot op. 

Je kan altijd over gaan naar een andere provider zolang je geen toestel hebt met een contract ben je vrij om te gaan waar je wil. Telenet en Proximus hebben ook een prijs verhoging doorgevoerd , voor de providers zijn de kosten ook gestegen en ja dat wordt gevorderd bij de klant wat logisch is. 

Een gegarandeerde prijs heb je nooit en elke provider mag en kan dit aanpassen. Wat ze je gezegd hebben in de winkel klopt helemaal niet. 

Ken je de slogan Vandenborre altijd de laagste prijs garantie .....ook daar zijn de prijs gestegen dus die garantie heb je ook niet. 

Apprenti pisteur

 • 

4 Berichten

Mijn pakket is niet duurder geworden. Heb ook geen enkele melding gezien. 

Misschien eens bellen naar de klantendienst? 

Super User

 • 

11.1K Berichten

@Tomitavdb11 

Elk pakket is verhoogt dus zou mij verbazen als het bij jullie niet het geval is. Het stond ook groot op de factuur dat er een prijs verhoging was vanaf een bepaalde datum. 

Kijk je factuur toch nog maar eens goed na en vergelijk die maar eens met de facturen van een paar maanden geleden.

En je kan altijd bellen naar de klantendienst maar dan snijd je in je eigen factuur niet Orange. 

Loading...