Profiel van Ellyvan

Apprenti pisteur

 • 

1 Bericht

Verkeerde digicorder afgesloten

Orange shop heeft onze verkeerde digicorder afgesloten waardoor we nu al meer dan een week ZONDER tv zitten, net telefonisch contact gehad en het probleem kan pas opgelost worden na 16 november??!!

DIT KAN NIET!!!!!!!!!

Super User

 • 

8.1K Berichten

@Ellyvan goedemorgen,

je hoeft zo niet te schreeuwen hoor!

Dan zal het niet duidelijk zijn doorgegeven kan ook hé.

Je zal dat toch met die shop moeten oplossen,

wij kunnen je daar niet mee helpen.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Apprenti guérisseur

 • 

165 Berichten

Ga terug naar de shop en vecht het misschien daar uit?
Zal misschien niet goed doorgegeven zijn, of een fout langs hun kant, dan kunnen zij het misschien ook rechtzetten.
Ze zouden je bv een nieuwe digicorder kunnen meegeven, en die activeren.

En als ze de verkeerde hebben afgesloten, kan je dan de 2 niet gewoon omwisselen?  

Apprenti pisteur

 • 

1 Bericht

Hier ongeveer hetzelfde probleem. Nieuwe tv box besteld, pakje kwijtgeraakt dus nu dossier tussen bpost en orange. Intussen (vorige week) werd oude tvbox gedeactiveerd, de nieuwe vermiste staat dan blijkbaar wel actief. Het enige antwoord dat ik krijg is dat het dossier 'in behandeling' is en nog even zal moeten wachten. Oude tvbox kan blijkbaar niet zomaar terug geactiveerd worden.  Vanaf 8/11 zou er meer nieuws zijn, maar neen hoor. Daar sta je dan... .

Loading...