Pisteur expérimenté
•
37 Berichten
VoLTE en VoWiFi ondersteuning Google Pixel 2
Hallo,
Ik had voreger een chinese Xiaomi Mi6 die niet op jullie lijst staat maar bellen via Wifi en LTE werkte zonder probleem.
Ik heb net een top toestel van Google gekocht - de Pixel 2 en met deze toestel werkt VoLTE en VoWiFi niet.
Ik vraag me af hoe komt het dat het met de chinese toestel werkte maar met bekende Google toestel niet...
Op jullie site staat dat de lijst van ondersteunde toestellen in de toekomst nog zal worden aangevuld. Hebben jullie reeds enig idee wanneer dit gaat gebeuren voor Google toestellen?
Alvast bedankt

Huberto
Pisteur expérimenté
•
37 Berichten
Ik heb één ding gevonden dat hier misschien een rol speelt:
In mijn klantenzone, op het tabblad "Mijn toestellen", is mijn oude smartphone nog steeds zichtbaar. Ik weet niet of het enig effect op mijn niuwe toestel heeft.
0
0
Huberto
Pisteur expérimenté
•
37 Berichten
Screenshots uit het IMS menu:
0
0
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Huberto de uitrol voor VoWifi en VoLte worden over verschillende fases gedaan. Hiervoor is ook een medewerking nodig van de fabrikant zelf. Het screenshot wat u gemaakt heeft geeft enkel via de klantenzone aan welk toestel u gebruikt. Uw oude toestel zal ook nog verdwijnen en het nieuwe komt zichtbaar maar heeft niks met deze activering te maken. Zoals bij meerdere providers geduld hebben met de uitrol en de activering hiervan.
10
0