Profiel van DC

Apprenti pisteur

• 

1 Bericht

Achternaam is "ongepast woord"

Hoi!

Even feedback over de registratie:

Ik kon mijn eigen achternaam niet instellen omdat dit een "ongepast woord" is. Ik vraag me af waarom deze filter wordt toegepast op feitelijke namen en niet slechts op gebruikersnamen? 

Super User

• 

11.1K Berichten

@DC  waarschijnlijk door de veiligeheid dat er geen namen  gebruikt mogen worden. Denk het maar he ben ook niet zeker.

Super User

• 

7.2K Berichten

@DC 

Ik zou de klantendienst contacteren. Waarschijnlijk heb jij een naam die om een of andere reden in de lijst met "verboden" woorden staat. In uw geval dus ten onrechte, want je heet echt zo.

Apprenti pisteur

• 

3 Berichten

eens langsgaan bij de shop, ik denk dat je achternaam misschien toch een beetje aanstotend zou kunnen zijn. 

Super User

• 

7.2K Berichten

@DC 

In ieder geval, wat de reden ook weze, het beste is om persoonlijk de klantendienst te contacteren, hetzij online, hetzij telefonisch, hetzij face to face in een shop, maar vraag de uitleg waarom uw naam door een systeem geweigerd werd en wat er aan te doen is vermits je echt zo heet.

Een mens moet een machine kunnen overrulen.

Grand Sage

• 

4.1K Berichten

Hoi!

Even feedback over de registratie:

Ik kon mijn eigen achternaam niet instellen omdat dit een "ongepast woord" is. Ik vraag me af waarom deze filter wordt toegepast op feitelijke namen en niet slechts op gebruikersnamen? 

Ugh @DC,

Heb je je eidelijk kunnen registreren? Heb je het over je klantenzone ? De registratie van je prepaidkaart of ? Of de registratie op Tribe.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Loading...