Profiel van Sloebers

Pisteur vétéran

• 

82 Berichten

Hallo iedereen tip

Gestuurd een tien tal berichten dan kun u eigen berichten op oplossingen accepteren klikken doe maar is zo word je ook beloond. 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Sloebers 

Wel, Sloebers, dat wist ik zelf niet eens, maar als je dat ook rcht doet ben je inderdaad een sloeber ... Dat is een klein beetje vaslspelen hé Smiley clignant de l'œil

Super User

• 

11.1K Berichten

@Sloebers  dat is wel niet helemaal de bedoeling om uw eigen post als oplossing aan te duiden elke keer. Natuurlijk kan u dat wel op een post die u maakt als u ook daawerkelijk uw eigen probleem hebt kunnen oplossen.

Zo had ik een post gemaakt dat de pluimen niet werkte maar door zelf te zoeken had ik de oplossing gevonden , daarnaast heb ik dat in een post kenbaar gemaakt en heb ik de oplossing zelf aangeduid. 

Dat is het idee erachter @Sloebers 

Pisteur vétéran

• 

82 Berichten

Née dat is waar wat je zegt @patrick2 @Cdt24801  maar eigenlijk is dat vals spelen maar als het kunt waarom niet voor rapper iets extra the verdienen. 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Sloebers  als het zo gaat om iets extra's te verdienen is dat wel niet goed he. U kan uw eigen oplossingen accepteren maar doe dat wel als u ook daadwerkelijk een oplossing hebt gevonden. Maak deze dan bekend als een post en accepteer dat dan als oplossing.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Sloebers  heb ook gezien inmiddels dat u al uw eigen posten heeft gemarkeerd als oplossing.

Pisteur vétéran

• 

82 Berichten

Ik heb dat ook gezien van een anderen persoon maar ik noem geen namen daar moet u zelf achter komen 

Employé Orange

• 

571 Berichten

Hallo iedereen,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat Tribers hun eigen posts als gewaardeerde oplossing markeren, dit kan andere tribers, klanten of potentieel tribers verwarren :s

Groetjes,

Nelson 

Super User

• 

7.2K Berichten

Akkoord, met één uitzondering: wanneer iemand een probleem gemeld heeft en uiteindelijk toch zelf de oplossing gevonden heeft en deze dan hier deelt  met iedereen. In die situatie is het wel correct om uw eigen post als oplossing te markeren.

Loading...