Profiel van Jens_DR

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

Nieuw op Tribe !

Benieuwd wat hier allemaal te beleven valt, alles nog wat aan het verkennen. 

Jens

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

7.7K Berichten

Welkom, @Jens_DR 

Er staan twee sjamaans klaar om je met raad en daad bij te staan

Super User

• 

7.2K Berichten

@Gregory  schreef:

Welkom, @Jens_DR 

Er staan twee sjamaans klaar om je met raad en daad bij te staan

Niet allen die twee sjarels hoor ... Er zijn nog veel meer Tribers die klaar staan om iedereen te helpen !!

Pisteur expérimenté

• 

17 Berichten

Bedankt, alvast goed geholpen geweest met men eerste vraag dus ik blijf hier nog wel even hangen. 

Super User

• 

7.2K Berichten

@Jens_DR  schreef:

Bedankt, alvast goed geholpen geweest met men eerste vraag dus ik blijf hier nog wel even hangen. 

Doe dat, struin wat rond en lees links en rechts. Ook al heb je zelf geen problemen, dan is het een beetje cultuur opsnuiven 😋

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

11.2K Berichten

@Jens_DR  welkom bij de Tribe. Zou zeggen verken de boel eens een beetje .Je kan ook altijd via de zoekfunctie bepaalde onderwerpen en dergelijk opzoeken dau daar kan je al wat weg wijs uit worden. Moest je ideeen hebben post deze zeker of anworrdt eventueel op de vragen om iemand te kunnen helpen. Moest je zelf dringende vragen hebben of gewone vragen dan kan je altijd een post achter laten.

Chef pisteur

• 

82 Berichten

@Jens_DR  Welkom op de tribe! Als je een probleem hebt, kan je via de zoekfunctie het onderwerp vinden. Als het onderwerp er niet tussen staat, begin dan gerust een nieuw topic. De tribe zal proberen u zo veel mogelijk te helpen.

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Zou iemand me kunnen helpen? Ik vind maar niet waar ik zelf een post kan starten. Ik kan enkel pluimen geven en beantwoorden.

Super User

• 

7.2K Berichten

@Malie  schreef:

Zou iemand me kunnen helpen? Ik vind maar niet waar ik zelf een post kan starten. Ik kan enkel pluimen geven en beantwoorden.

Helemaal bovenaan op de hoofdpagina zie je die vijf hoofdrubrieken staan, met een pijltje naar beneden ernaast. kik op zo een pijltje en de subrubrieken worden zichtbaar. Klik daar eentje van aan die relevant is voor uw vraag. Dan zie je daar rechts een oranje rechthoek staan met witte tekst: "Nieuwe topic starten"

Daar klik je op, schrijft uw bericht en klikt op posten. Klaar is kees.

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Ik ben ook net nieuw!

Super User

• 

11.2K Berichten

@AurélieB  

Ook voor jou een welkom op de Tribe. 

Kijk en zoek eens rustig door de Tribe heen. Moesten er vragen zijn laat het gerust weten. 

Loading...