RizlaineB's profile

Community Manager

• 

1.4K Berichten

Welkom bij de nieuwe versie van Tribe!

De community verandert en wordt vernieuwd!

We bieden jullie een nieuwe structuur, een frisse lay-out, en vooral veel nieuwe mogelijkheden om met elkaar te praten, elkaar te helpen en ervaringen te delen
😊.

Het forum is nog in ontwikkeling, dus als je een fout of een probleem ziet, maak je geen zorgen, ons team werkt hard om alles te verbeteren.

Bedankt voor je geduld en begrip!

Dit zijn de nieuwigheden die je nu al kunt ontdekken:

• Directe berichten
    Praat makkelijk en privé met andere leden van de community!
  • "Geaccepteerde oplossingen"
    Zie snel welke antwoorden het meest nuttig zijn, gedeeld door communityleden.
  • "Officiële oplossingen"
    Antwoorden van moderators en de community manager worden duidelijk gemarkeerd voor meer duidelijkheid.
  • Je meldingsvoorkeuren
    Wil je minder mails ontvangen? Of juist meteen een bericht als iemand antwoordt? Ga naar je profiel, klik op "Profiel bewerken", daarna op "Meldingen en voorkeuren" en vergeet niet je keuzes op te slaan
    😊

En dat is nog niet alles... Er komen snel nog meer verrassingen aan!

We hebben jullie nodig!
Vertel ons wat je van deze nieuwe versie vindt in de reacties onder deze post. Jullie feedback is heel waardevol om Tribe te blijven verbeteren!

Tot snel op de community!
Rizlaine

1 Bericht

Dit is een interessant bericht, dank u wel.  Ik ben nieuw hier, dus ga wat rondkijken.

Leerling verkenner

• 

20 Berichten

Proficiat met 

de nieuwe versie van Tribe!

Ik ben nu weer ingelogd maar kan mijn avatar nu niet meer wijzigen zoals vroeger.

De nieuwe vernieuwde web site lijkt me duidelijker.

Heel veel succes!

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User