BryanV's profile

6 Berichten

Ik heb al 4 dagen geen internet en kan niemand bereiken van orange...

Al 4 dagen geen internet... Heb al de stekker paar keer uitgetrokken maar helpt niet. Ik probeer ook al 3 dagen te bellen naar orange, orange shops ik de buurt maar krijg nergens iemand aan de lijn.

iemand nog ideeën?

Super User

• 

11.3K Berichten

@BryanV  eventueel een berichtje doen via Facebook Messenger als je daar een account hebt. 

Maar je hebt geen internet heb je dan nog wel tv ? Of gebruik je een Flybox ? 

6 Berichten

Via messenger ook al gestuurd. Dan hebben ze gewoon geantwoord, ik zie dat je toestellen verbonden zijn.Daarna nog gestuurd maar geen antwoord meer.

onze tv zoals netflix en youtube werken ook niet. Alles op de gsm gaat nu voa mobiel 4G maar het huis is zodanig geïsoleerd dat dit ook bijna nooit gaat🙈

Super User

• 

11.3K Berichten

@BryanV  maar werkt je decoder nog kan je tv kijken ?  En kan je ook in je decoder nog twee vooruit in de tv gids ? 

Kan je ook zeggen hoe je opstelling is hoe je dus verbinding maakt met de modem voor internet ? 

6 Berichten

Ja mijn tv werkt nog goed en de tv gids ook. Als ik op mijn ipad ga naar instellingen- wifi staat er geen internetverbinding. mijn gsm juist van hetzelfde.

Ivm met je vraag van mijn modem. Die hangt in de berging en alles gebeurd draadloos

mvg

Super User

• 

11.3K Berichten

@BryanV  en als je met een kabel verbind aan je modem en je logt in op je modem kan je dan eens kijken of je wifi niet uitgeschakeld staat  ? Dit kan je niet op een andere manier controleren dat is enkel mogelijk als je verbind met je modem met een kabel. 

6 Berichten

Dit bericht kreeg ik terug op messenger:

Hallo Bryan,
Werkt het terug?
ik zie 2 toestellen verbonden via de Guest Wifi en de decoder via kabel.
-Cees

het lichtje van de wifi brand hoor op de modem dus ben je toch verbonden dan?

mvg

1 Bericht

Je kan ook eens een berichtje sturen via twitter als je dat hebt.  Heb ik laatst ook gedaan en vrij snel een antwoord gehad op mijn vraag. 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User

•