Mooi gebaar van orange heb juist bericht gekregen dat er 5gb extra bijkomt vanaf 25 maart door de corona tijden blijkbaar zal iedereen dat wel krijgen
Klopt, ik heb dat ook gekregen.
Inderdaad mooi gebaar, maar of het voor velen nuttig is? De meesten gaan nu thuiszitten en daar hebt ge de WiFi om te bellen en te surfen. Natuurlijk, voor zij die echt behoefte hebben aan veel mobiele data is het zeer welgekomen.
Geaccepteerde oplossing
Cdt24801
Super User
 âąÂ
7.2K Berichten
Da's heel fijn om te lezen đ
1
Geaccepteerde oplossing
patrick2
Super User
 âąÂ
11.3K Berichten
@Nathalie2812 fijn te lezen dat je tevreden bent.
0
Geaccepteerde oplossing
NaughtyByNature
111 Berichten
@Nathalie2812 Thatâs the spirit đ
0
Geaccepteerde oplossing
Sveke
82 Berichten
@Nathalie2812 Ik ben ook zeer tevreden over orange đ
3
Judith
10 Berichten
@Nathalie2812 Ik ook! Heel blij dat ik de volledige overstap gemaakt heb!
0