Ik zie dat we inderdaad in een licht blauwe zone zitten en onze vaste telefoon werkt ook niet en er zijn werken in de buurt. Wat kunnen we daar aan doen?
We kunnen verbinden met de Wi-Fi maar we hebben geen internet, op alle gsm's, computer en netflix op de tv, maar we kunnen wel nog naar de tv kijken. De vaste telefoon werkt ook niet. Er zijn werken in de buurt maar ik weet niet voor hoelang.
Ok maar probeer toch je te beperken tot je gemaakte topic. Anders gaat het heel onoverzichtelijk worden voor iedereen en zeker die met hetzelfde probleem zitten en een oplossing zoeken.
Beste is dus eventuele extra info in je gemaakte topic erbij te vermelden.
Dat zou een probleem kunnen zijn maar dat betekend dus dat je al een aantal dagen zonder diensten zit ?
Want als ik je topic nog eens herlees geef je geen info over sinds wanneer je zonder internet zit , of je bekabeld wel internet hebt , is allemaal belangrijke info. Heb je al eens de klantendienst gebeld ? branden er lichtjes op je modem ?
Allemaal vragen die je standaard hebt op de klantendienst maar die info kan je hier ook vermelden zodat we een beter beeld kunnen vormen.
Wij zijn geen klantendienst maar met de juiste info kunnen we je wel al in de juiste richting zetten en nu weten we enkel je hebt geen internet en vaste lijn , je tv werkt en dat is het.
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@Gerbendesmet goedenavond,
dat is niet fijn om te lezen.
Trek alles eens uit de muur en wacht een paar minuten. Schakel ook je apparaten uit!
Steek dan alles op zijn beurt terug in, geef het wel even te tijd om zichzelf
weer op te laden.
Helpt dit niet kijk eens of er géén storingen zijn in jullie buurt!
https://allestoringen.be/storing/orange/
Scroll beetje naar beneden en zoek je buurt op.
Of doe via PF - Messenger een berichtje.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
1
Gerbendesmet
+ nog 1
We kunnen verbinden met de Wi-Fi maar we hebben geen internet, op alle gsm's, computer en netflix op de tv, maar we kunnen wel nog naar de tv kijken. De vaste telefoon werkt ook niet. Er zijn werken in de buurt maar ik weet niet voor hoelang.
3
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@Gerbendesmet goedemorgen,
heb je gedaan wat ik je heb voorgesteld?
Alles afzetten en uit de muur halen enz?
En een bericht gedaan?
4
0
Josette
+ nog 56
Hoofdsjamaan
•
@Gerbendesmet
oooooooooooo wil je hier ook eens gaan lezen?
Zo zien wij dadelijk dat er een nieuw antwoord is gekomen.
Klik op de blauwe hier.
Succes.
0
0