Pisteur confirmé
•
8 Berichten
Welke gsm met go intense
Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe gsm voor een klein prijsje maar ik weet niet welke gsm ik het beste zou kiezen kan er mij iemand helpen?
Pisteur confirmé
•
8 Berichten
Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe gsm voor een klein prijsje maar ik weet niet welke gsm ik het beste zou kiezen kan er mij iemand helpen?
patrick2
Super User
•
11.2K Berichten
@Louis1 bij het kiezen van een nieuw toestel moet je je eerst afvragen welk besturingssysteem je wil hebben IOS of Android.
Bij Android heb je een grote keuze aan toestellen van €100 tot €1500. Bij IOS ( Apple iphone ) heb je beperktere keuzes zijn bijna allemaal het zelfde. De nieuwe SE die pas is uitgekomen heb je voor €489 en dan loopt het door tot €1500 en zelfs duurder. Je kan bij een Iphone geen extra geheugen kaartjes gebruiken dus als je een toestel koopt ben je gebonden aan dat geheugen wat je op dat op moment kiest. Tenzij je icloud geheugen bij koopt voor een bedrag per maand.
De updates bij Apple zijn langer dus de toestellen zijn langer ondersteund en Android max 2 of 3 jaar aan ondersteuning. Daarna blijven ze wel werken maar de ondersteuning is er dan gewoon niet meer met updates .
Als ik het bekijk is Samsung , Xiaomi , Huawei , toch niet slecht.
Heb je een bepaald merk in je hoofd ? Wat is je budget ? En waar hecht jij waarde aan op een toestel , wat moet dat kunnen voor jou en moet dat super snel zijn om te gamen of normaal om te bellen en te smsen en af en toe eens op internet te gaan?
8