Super User
•
7.2K Berichten
Hoe configureer je uw voicemail? Enkele tips !
Voor al wie een vraag heeft over zijn voicemail en hoe die te configureren:
Hier kan je de belangrijkste info vinden.
Ook het onderwerp Visual Voicemail wordt er besproken en uitgelegd.
Wat wel belangrijk is om weten: het is met de GO abonnementen niet meer mogelijk om uw voicemail helemaal te desactiveren.
Hier in het kort de voornaamste info:
- Om uw voicemail te configureren en om deze te raadplegen: bel naar het nummer 5555.
- Op ditzelfde nummer kan je ook de duurtijd aanpassen alvorens uw correspondent naar uw voicemail omgeleid wordt, net zoals de functie "Callback" gebruiken om uw correspondent meteen terug te bellen.
- Activeer uw Visual Voicemail via
- De app "My Orange", in de rubriek "Mijn producten beheren" => "Opties beheren".
- Uw klantenzone op PC via "Mijn tariefplan"
- In een Orange shop
Visual Voicemail is beschikbaar voor Orange klanten met een abonnement of een Tempo Touch / Tempo Giga herlaadkaart. Met een iPhone lukt het vanaf iOS 7; een Android toestel draait mee vanaf Android 8.1
Het surfvolume dat gegenereerd wordt door het gebruik van Visual Voicemail is volledig gratis in België en in de EU. Buiten de EU gelden de internationale tarieven.




Geen reacties!