Ik probeer nu al enkele weken te genieten van "De morgen digitaal" maar het lukt me niet om het gratis abonnement te activeren. Via app en website lukt het niet om de link te openen. Zijn er nog mensen met dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mvg,
T.
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@TijsD
Zelf gebruik ik dit niet dus kan er niet van mee spreken.
Misschien de mogelijkse oplossing om eens een andere browser te proberen ? Via de App geen idee.
En anders eens checken of je 'de Morgen digitaal' wel hebt in je abonnement want je hebt wel minimaal internet + mobiel en of tv hebben. Als het echt niet lukt zou ik de klantendienst eens bellen en vragen om een uitleg en anders doorgeven. Misschien zijn er ergens problemen voor activeringen..?
0
0
duc53
Beginnende scout
•
Zelfde probleem hier. Klantendienst verwittigd, gingen dit van op afstand proberen te fixen door een kleine instelling in mijn abonnement aan te passen, maar niet gelukt. Zelfde probleem met mijn gratis Mobile Serenity optie, lukt ook niet om te activeren. Heb zonet nog eens klantendienst trachten te contacteren, via messenger ditmaal, maar nog geen reactie.
(bewerkt)
0
0
patrick2
+ nog 55
Super User
•
@duc53
Via messenger duurt altijd even dat kan pas goed vrijdag zijn. Beste is bellen voor een uitleg daar duurt het minder lang om te wachten. Ook al ervaring dat het langer duurt maar sneller dan messenger.
1
YousraB
+ nog 35
Moderator
•
Dag @TijsD Heb je al contact opgenomen met onze klantendienst?
5
0