TijsD's profile

Beginnende scout

• 

1 Bericht

De morgen digitaal

Ik probeer nu al enkele weken te genieten van "De morgen digitaal" maar het lukt me niet om het gratis abonnement te activeren. Via app en website lukt het niet om de link te openen. Zijn er nog mensen met dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? 

Mvg,

T.

Super User

• 

11.3K Berichten

@TijsD 

Zelf gebruik ik dit niet dus kan er niet van mee spreken. 

Misschien de mogelijkse oplossing om eens een andere browser te proberen ? Via de App geen idee. 

En anders eens checken of je 'de Morgen digitaal' wel hebt in je abonnement want je hebt wel minimaal internet + mobiel en of tv hebben. Als het echt niet lukt zou ik de klantendienst eens bellen en vragen om een uitleg en anders doorgeven. Misschien zijn er ergens problemen voor activeringen..? 

Beginnende scout

• 

2 Berichten

Zelfde probleem hier. Klantendienst verwittigd, gingen dit van op afstand proberen te fixen door een kleine instelling in mijn abonnement aan te passen, maar niet gelukt. Zelfde probleem met mijn gratis Mobile Serenity optie, lukt ook niet om te activeren. Heb zonet nog eens klantendienst trachten te contacteren, via messenger ditmaal, maar nog geen reactie.

(bewerkt)

Super User

• 

11.3K Berichten

@duc53 

Via messenger duurt altijd even dat kan pas goed vrijdag zijn. Beste is bellen voor een uitleg daar duurt het minder lang om te wachten. Ook al ervaring dat het langer duurt maar sneller dan messenger. 

Beginnende scout

• 

2 Berichten

Ondertussen vrij snel verder geholpen geweest, thx voor je bijdrage 👍

Moderator

• 

275 Berichten

Dag @TijsD Heb je al contact opgenomen met onze klantendienst?

Beginnende scout

• 

1 Bericht

Ik heb 2 weken geleden al telefonisch contact opgenomen met de klantendienst hierover, maar nog altijd niet opgelost. 

Moderator

• 

275 Berichten

Ok, ik heb vernomen dat er een algemeen incident is bij nieuwe activaties van het digitale magazine. Neem zeker opnieuw contact op met onze klantendienst.

Beginnende scout

• 

1 Bericht

Ik heb vandaag de klantendienst hierover gecontacteerd. Helaas konden ze enkel zeggen dat er een algemeen probleem is, maar dat ze geenenkele idee hebben wanneer dit opgelost zal zijn. Er frustrerend, zeker vermits we - zoals Orange zelf aangaf - ons eigen abonnement bij De Morgen hadden opgezegd. Nu zitten we dus zonder krant zonder een idee wanneer dit in orde zal zijn. Erg frustrerend...

Leerling verkenner

• 

15 Berichten

En het algemeen probleem is nog steeds bezig? Al enige tijd aan het proberen zonder geluk

User uploaded image

Beginnende scout

• 

3 Berichten

Ik krijg steeds de Franstalige SufInfo voorgeschoteld. Helpdesk krijgt het (voorlopig) niet opgelost.

Heeft iemand hetzelfde probleem? of ooit gehad?

User uploaded image 

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User

• 

8K Berichten

8K

• Super User