annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G Back-up

Topic gestart op: 27-10-21 12h15

Antwoorden: 8 antwoorden

pvandebroeck
Ervaren verkenner

4G Back-up

OPGELOST

Hoi,

ik was wat aan het kijken op de oplossingen voor bedrijfjes en vond de daar de oplossing Shape+Fix,

een zeer interessant iets is dat je daar een 4G Back-up krijgt wanneer je vast internet uitvalt, maar ik vind nergens wat de kost is wanneer je die 4G gebruikt

Ook bij de voorwaarden vind ik alleen maar die voor het mobiele gedeelte, misschien kan hier iemand mij helpen 😉

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@pvandebroeck  

Als ik deze tekst lees dat het dus inclusief 4G backup is ga ik er zeker vanuit dat dit niet betalend is als je het effectief ook gaat gebruiken. Het is extra dat ze aanbieden of beter gezegd het is ter ondersteuning als er problemen zijn. Dus lijkt mij dat hier geen extra kosten aan verbonden zijn als je het moet nodig hebben.

Schermafbeelding 2021-10-27 om 12.38.07.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@pvandebroeck  

In deze link kom ik toch de prijzen tegen wat het zou kosten per maand. 

Uit de info die ik er in zie staan zijn dit wel totaal pakketten dus de 4G backup zit erbij inbegrepen en kan men niet afzonderlijk nemen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pvandebroeck
Ervaren verkenner

Dag Patrick

bedankt voor je antwoord

die informatie had ik ook gevonden en ik zie ook de maandelijkse abonnementskost staan

ik vraag me alleen af of je extra betaalt voor die 4G back-up wanneer je die ook effectief gebruikt

hopelijk zo iets duidelijker, ik heb ook geen enkel document 'algemene voorwaarden' gevonden waarin de 4G back-up vermeld wordt

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pvandebroeck  

Als ik deze tekst lees dat het dus inclusief 4G backup is ga ik er zeker vanuit dat dit niet betalend is als je het effectief ook gaat gebruiken. Het is extra dat ze aanbieden of beter gezegd het is ter ondersteuning als er problemen zijn. Dus lijkt mij dat hier geen extra kosten aan verbonden zijn als je het moet nodig hebben.

Schermafbeelding 2021-10-27 om 12.38.07.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pvandebroeck
Ervaren verkenner

Patrick

zo interpreteerde ik het ook (maar je weet maar nooit hee, bij EDPnet staat dat bvb heel duidelijk vermeld)), zal er dus maar van uitgaan dan 😉

bedankt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen