Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-24 14h54
Antwoorden: 2 antwoorden
Sinds augustus blijven wij problemen hebben met wegvallen van internet. Ondertussen werd er al een nieuwe modem geplaatste maar tevergeefs.
Het gaat van uren wegvallen tot 10x/dag minuten weg.
Nog iemand die dit heeft gehad en waar het hopelijk opgelost is...???
Is het via wifi dat je internet weg valt of via de kabel rechtstreeks verbonden of valt de modem uit ? Dat si wel iets waar ook naar gezien dient te worden voor en jee goede en juiste diagnose kan laten doen. Nieuwe modem is er ja maar kabels vervangen ? kabels nagezien ?
Allemaal kleine dingen maar die kunnen er voor zorgen dat een interventie betalend is of niet. Kabels zijn je eigendom en geen Orange en als er daar problemen mee zijn kan je ze zelf vervangen.
Kan ook buiten zijn maar dan de klantendienst eens vragen om een lijnmeting te doen en zien of er daar modemevents gemeten zijn. ( modemevents zijn momenten dat de modem uit gaat en terug aan gaat ). Als dat het geval is ligt buiten aan de straat ergens.
@HeidiFre1980 goedenavond,
jammer dit te lezen, maar je zal toch met nr 5000 od via FB-Messenger
het moeten oplossen wij zijn ook maar klanten.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.