annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanhoudende problemen met wegvallen internet

Topic gestart op: 10-09-24 14h54

Antwoorden: 2 antwoorden

HeidiFre1980
Aspirant verkenner

Aanhoudende problemen met wegvallen internet

Sinds augustus blijven wij problemen hebben met wegvallen van internet. Ondertussen werd er al een nieuwe modem geplaatste maar tevergeefs.

Het gaat van uren wegvallen tot 10x/dag minuten weg. 

Nog iemand die dit heeft gehad en waar het hopelijk opgelost is...???

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@HeidiFre1980 

Is het via wifi dat je internet weg valt of via de kabel rechtstreeks verbonden of valt de modem uit ? Dat si wel iets waar ook naar gezien dient te worden voor en jee goede en juiste diagnose kan laten doen. Nieuwe modem is er ja maar kabels vervangen ? kabels nagezien ? 

Allemaal kleine dingen maar die kunnen er voor zorgen dat een interventie betalend is of niet. Kabels zijn je eigendom en geen Orange en als er daar problemen mee zijn kan je ze zelf vervangen. 

Kan ook buiten zijn maar dan de klantendienst eens vragen om een lijnmeting te doen en zien of er daar modemevents gemeten zijn. ( modemevents zijn momenten dat de modem uit gaat en terug aan gaat ). Als dat het geval is ligt buiten aan de straat ergens. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@HeidiFre1980  goedenavond,

jammer dit te lezen, maar je zal toch met nr 5000 od via FB-Messenger

het moeten oplossen wij zijn ook maar klanten.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen