annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al een week geen vast internet meer

Topic gestart op: 15-06-21 13h24

Antwoorden: 24 antwoorden

Metalcat
Gewaardeerd verkenner

Al een week geen vast internet meer

Ik heb sinds dinsdag avond 08/06/2021 geen vast internet meer, we zijn nu 15/06/2021. Blijkbaar heeft orange foutief mijn modem gedactiveerd. Ik heb woensdag ochtend gebeld, donderdag, vrijdag, zaterdag, en maandag : ELKE keer hetzelfde verhaal. Het is al in "prioriteit" gezet en men werkt eraan.

Hoe lang kan het duren om een reactivatie uit te voeren ? En wat doet men eraan gedurende een hele week ??? Een nieuwe kabel aan het leggen vanuit Brussel tot in Bertrix ???

Zijn hier nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hebben ze dit kunnen versnellen ?

In het beste geval is het onwelwillendheid en eventueel erger nog, incompetentie 😞

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
Smos2102
Gewaardeerd verkenner

Ik heb juist hetzelfde probleem.

Ook al van vorige week, technieker is toen ook langs geweest en het ging binnen de 24u opgelost zijn. Ondertussen zijn we al een dikke week verder en nog steeds niets. Heb ook al bijna elke dag gebelt en krijg ook telkens het zelfde antwoord. "Ja mevrouw we gaan dit zo snel mogelijk in orde brengen. Als u internet terug is kunt u een compensatie vragen."

Daar ben ik nu vet mee. Ik doe nu alles via mijn mobiel internet waardoor mijn limiet zo goed als bereikt is. Dus als dit nog een week duurt dan heb ik totaal geen internet meer. Top service van Orange 🙄

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Smos2102 

Ik stel voor dat je Orange in gebreke stelt en verlangt dat, zolang uw internet niet hersteld is, uw 4G gebruik niet in rekening gebracht wordt.

Doe dat liefst via messenger of twitter, dan heb je een geschreven spoor.

Veel succes !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Smos2102
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de tip👍

0 pluimen
Metalcat
Gewaardeerd verkenner

@Smos2102 

 

Ik heb de raad van Patrick2 opgevolgd en via facebook op de pagina van Orange een Review gegeven. Uiteindelijk blijkt er schot in de zaak te komen. Kijk maar onder Reviews en "De Calle". De medewerker die geantwoord heeft blijkt van aanpakken te weten. Maar op dit moment is het nog 🤞🤞. In ieder geval is er terug wat hoop 😉 . Ik post nog of het opgelost geraakt.

Metalcat
Gewaardeerd verkenner

De medewerker waarvan sprake, is een voorbeeld voor vele anderen bij Orange. Op nog geen 2 uur tijd heeft hij een probleem opgelost gekregen dat al meer dan 8 dagen aansleepte.

Dus wat was er gebeurd :

- Tijdens de installatie in januari, is mijn moden niet permanent geactiveerd geweest. Een vergetelheid van Orange (kan gebeuren)

- Toeval of niet, maar na exact 6 maanden werkt internet niet meer en wat blijkt, mijn connectie is gedeactiveerd. Zowel bij Voo (netwerk operator) als bij Orange.

- Dus om uiteindelijk de zaak echt in beweging te krijgen, na 8 dagen Orange gecontacteerd via facebook. En dit heeft echt geholpen. Want nu is het probleem, iets meer dan 2uur na contacteren Orange via facebook, eindelijk terug opgelost.

Leden met de meeste pluimen