Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-12-19 20h39
Antwoorden: 17 antwoorden
Al enkele dagen gaat mijn WIFI van zogezegd 400 mbs (mja toch wel) naar 26 en dan meestal blijft het schommelen tussen 10 en 50 mbs. Telkens ik opnieuw verbinding maak schiet ie terug omhoog naar 450+ mbs.
Dat was probleem 1
Probleem 2 is dat mijn ethernet internet nu al 2 dagen op rij niet hoger dan 2 mbs dld speed. Modem heb ik uiteraard al enkele malen opgestart.
Al enkele dagen gaat mijn WIFI van zogezegd 400 mbs (mja toch wel) naar 26 en dan meestal blijft het schommelen tussen 10 en 50 mbs. Telkens ik opnieuw verbinding maak schiet ie terug omhoog naar 450+ mbs.
Dat was probleem 1
Probleem 2 is dat mijn ethernet internet nu al 2 dagen op rij niet hoger dan 2 mbs dld speed. Modem heb ik uiteraard al enkele malen opgestart.
Hallo @The_Mayor44,
Ik zie dat deze vraag al gesteld werd in dit gesprek. Aarzel zeker niet om de antwoorden van de andere tribers te lezen. Je mag je mening zeker met hen ook delenJ
Groetjes,
Nelson
Ik heb dat ook
@strumyk555 schreef:
Ik heb dat ook
Wat heb je ook? Die download van 400 Mbs via WiFi of de trage download via kabel?
Heb net nog eens speedtest gedaan. Nu is het 180 mbs en 19.8 upload via ethernet. Na middernacht lijkt het ok te zijn. Enige verklaring?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |