annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Algemene internet geschiedenis bekijken.

Topic gestart op: 16-04-21 13h43

Antwoorden: 6 antwoorden

ItsBlastbuddy
Aspirant verkenner

Algemene internet geschiedenis bekijken.

Ik heb thuis wifi van een Orange router, wanneer deze wifi gebruikt word (op eender welk apparaat) zou deze internet (website) geschiedenis moeten te vinden zijn op mijn orange account. Ik heb echter geen idee hoe ik deze moeten vinden, en of er hiervoor nog iets ingesteld moet zijn. Alvast bedankt...

Labels (4)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@ItsBlastbuddy , ik weet wel dat je dit doen kan.

Open een pagina: 

Je hebt hier een hele handige sneltoets voor,
namelijk ctrl+h (ctrl ingedrukt houden en dan op h drukken).
Dan krijg je in een nieuwe tabblad netjes je internet
historie te zien.

Als je ook nog je download geschiedenis
wilt zien dan hoeft u alleen maar op ctrl+j te drukken.

Deze krijg je ook van mij:

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
ItsBlastbuddy
Aspirant verkenner

... bedankt voor de hulpvaardigheid maar het gaat hier over de algemene internethistory van de orange router... zoals gsm's die aangesloten zijn op mijn netwerk. Er zou een manier moeten zijn om ook zonder het apparaat te gebruiken hen internetgeschiedenis te bekijken via je persoonlijke orange account. Een algemene internetgeschiedenis van alles die zich in met jou wifi verbind.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Als je dat bedoelt dan denk ik dat het een beetje veel gevraagd is. Voor zover ik weet is dit met deze routers niet mogelijk.

Als je zoiets wil zul je al in het professionele gamma van routers iets moeten zoeken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Interessante shortcuts, thx 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen