Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-02-19 09h50
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Recent opgemerkt probleem: mijn eigen antwoordapparaat neemt normaal de lijn op na 6 beltonen. Echter... de mailbox van Orange (die ik niet nodig heb) is die voor? Is er een manier om de berichtendienst van de fixed phone van orange te wijzigen of uit te schakelen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Weet u hoelang het duurt vooraleer die voicemail dienst van Orange effectief uitgeschakeld is, als je gebeld hebt naar Orange hiervoor?
Ik had hiervoor vrijdag of donderdag gebeld, maar ik heb hun dienst nog steeds. En ik moet zeggen: die voicemail van Orange geeft niets dan problemen: geen kiestoon bij mijn moeder aan zee, (ze is ook pas Orange geworden), maar direct voicemail. Tenzij ze de telefoon in haar hand vasthoudt en onmiddellijk afneemt...
Ik heb nog wat rondgeneusd en ik moet @patrick2 gelijk geven: de enige manier om een voicemail helemaal uit te schakelen is via de klantendienst die dat voor u regelt. Je kan het niet zelf doen.
Ik heb zelf geen vaste telefoon, maar zou je daar niets over kunnen vinden in uw klantenzone? Dus via de PC, niet de app op smartfoon.
Normaal gezien kun je daar toch wel de meeste tools vinden om uw abonnement te beheren. Dus ook het instellen van uw voicemail, want zo wordt uw antwoordapparaat beschouwd. Wat ik niet weet, daarvoor zul je de vraag aan Orange moeten stellen (of je weet het misschien al, des te beter), is of je twee aparte voicemails hebt voor uw vaste foon en uw mobiele foon, ofwel dat beide één voicemail delen.
Het kan dus ook zijn dat je voor het beheren van uw voicemail een bepaald nummer moet bellen en dan door een keuzemenu met opties gaan, net zoals voor de voicemail van uw mobiele telefoon.