annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Biedt Orange zelf MOCA adapters aan?

Topic gestart op: 18-01-23 17h31

Antwoorden: 5 antwoorden

Law_EM
Gewaardeerd verkenner

Biedt Orange zelf MOCA adapters aan?

Hallo,

Ik heb een Love pack abonnement bij Orange. De modem ligt aan de voorgevel, waar ook de kabelaansluiting is. Het huis heeft echter ook een tweede coaxkabel die naar een andere ruimte gaat. De kabel is weggewerkt in de muren, dus zou eigenlijk ideaal zijn als ethernet. De kabel is nu ongebruikt en niet ingeplugd in het "tv kabel doosje" in de muur bij de modem en hangt ook maar los uit de muur in de andere ruimte.

Ben ik correct dat ik via twee MOCA adapters, op deze manier een ethernet kan opzetten naar de tweede ruimte?
De uiteinden zijn IEC (male) aan de ene kant en standaard F connector aan de andere kant, in de ruimte waar ik ethernet wil.

Ik lees in de help & support - Orange webpagina iets over die MOCA adapters, maar ik vind nergens iets om deze te bestellen, wat de prijs is of wat de voorwaarden zijn.

Het leek erop dat Orange dit aanbiedt, net zoals Wifi Comfort, maar dan ook weer niet want ik kan het niet aanvinken als nieuwe optie in mijn pack. Ik vind het alleen terug in de support pagina. Verwarrend.

Ik dacht ergens hier of op een andere site gelezen te hebben dat een adapter set €69,50 kost. Ik vind het niet meer terug.

 

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Van dat uiteinde ben ik niet zo zeker, @Law_EM 

Is maar een kabel, de connector komt er na dat de kabel getrokken is.

even zien met een electricien. Zal de totale kost wel doen oplopen, maar de kost is maar eenmalig

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen