annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet via kabel met google nest wifi pro

Topic gestart op: 17-01-23 16h29

Antwoorden: 6 antwoorden

pverly
Aspirant verkenner

Internet via kabel met google nest wifi pro

Beste,

Als ik internet via kabel via jullie bestel en ik heb 3 google nest wifi pro mesh units. Kunnen jullie dit configureren met jullie modem of kan deze niet in bridge mode/modem only staan? Liever geen orange mesh units want ik beheer al alles via google home.

Mvg,

PJ

 

 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@pverly goedenavond,

heeft een van de 2 antwoorden je kunnen helpen?

Zo ja mag je deze als oplossing accepteren.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @pverly ,

De modems kunnen in bridge modus geplaatst worden zodat alles via jouw eigen systeem werkt. Echter zal dit een werkje zijn die je zelf moet uitvoeren/configureren en zal de Orange technieker dit niet uitvoeren. (Niet dat dit moeilijk is 😅, inloggen op de modem van Orange, 1 instelling aanpassen en voila)
Eens je overstap op bridge modus zal er ook geen (of beperkt) ondersteuning geboden worden door de technische dienst vermits alles via een eigen systeem werkt en ze niet op jouw systeem vanop afstand kunnen inloggen.
Je kan ook doen zoals ik het doe: alles laten installeren en activeren van Orange. Eens de technieker buiten is je eigen mesh systeem erop aansluiten en de wifi van de Orange modem uitzetten. M'n mesh systeem staat als "access point" ingesteld en dit werkt perfect met de Orange modem. 

0 pluimen
pverly
Aspirant verkenner

Access point mode is zeker niet de bedoeling, want dan heb ik teveel beperkingen. Ik wil guest wifi, prioriteit van apparaten enzo instellen. Ik wil de google mesh dus als router en wifi. Dan kan ik ook een switch aansluiten op mijn mesh router dan kan ik extra kabels leggen naar bepaalde kamers. Via bridge mode moet dit dus mogelijk zijn, vermoed ik?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @pverly 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen