Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-05-18 16h15
Antwoorden: 6 antwoorden
IK zou binnen de 24 uur een bericht krijgen?
is dat de service die ik krijg? Telenet mag dan iets duurder zijn, de service is van een ander niveau.
Klantendienst van Orange is kleiner en (lijkt) minder goed opgeleid dan die van Telenet. Dus het kan wat langer duren voor je iemand aan de telefoon krijgt en het kan ook wat langer duren voor ze weten wat er aan de hand is.
Als je echt al zo lang zonder telefoon zit en nu zonder internet... EasySwitch.
Klantendienst van Orange is kleiner en (lijkt) minder goed opgeleid dan die van Telenet. Dus het kan wat langer duren voor je iemand aan de telefoon krijgt en het kan ook wat langer duren voor ze weten wat er aan de hand is.
Als je echt al zo lang zonder telefoon zit en nu zonder internet... EasySwitch.
Ugh @00,
Je kan de klantendienst van Orange bereiken via verschillende kanalen. Ik som ze graag hier even voor je op :-).
🌵 Via 📞
In België
Met je Orange-nummer 5000 (gratis)
Met een ander nummer 02 745 95 00 (lokaal tarief)
In het buitenland
+32 2 745 95 00
🌵 Via 📧
https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online
🌵 📮
Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere
België
🌵 Via de sociale kanalen
Facebook: Orange Belgium
Twitter : @orange_BENL
🌵 Via 🏪
Vraag hulp in één van onze winkels : http://shops.orange.be/nl/
🐺 Totems Groet 🐺
IK zou binnen de 24 uur een bericht krijgen?
is dat de service die ik krijg? Telenet mag dan iets duurder zijn, de service is van een ander niveau.
Ugh! @gino
Tribe is geen verlengde van de klantendienst dus via deze weg kan ik je niet echt verder helpen.
Je kan best via onze sociale media kanalen een berichtje sturen zodat we dat daar kunnen oppikken en je verder helpen.
Totem