Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
gino
Ervaren verkenner

Business klant en al 6 weken zonder vaste lijn en sinds vandaag geen internet!

IK zou binnen de 24 uur een bericht krijgen?

is dat de service die ik krijg? Telenet mag dan iets duurder zijn, de service is van een ander niveau.

Labels (3)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: business klant en al 6 weken zonder vaste lijn en sinds vandaag geen internet!!!!!!!!!

IK zou binnen de 24 uur een bericht krijgen?

is dat de service die ik krijg? Telenet mag dan iets duurder zijn, de service is van een ander niveau.

Ugh! @gino

Tribe is geen verlengde van de klantendienst dus via deze weg kan ik je niet echt verder helpen.

Je kan best via onze sociale media kanalen een berichtje sturen zodat we dat daar kunnen oppikken en je verder helpen.

Totem

0 pluimen
gino
Ervaren verkenner

Re: business klant en al 6 weken zonder vaste lijn en sinds vandaag geen internet!!!!!!!!!

Bedankt voor uw reactie. Maar vertel me dan eens hoe ik wel een vorm van reactie moet krijgen. is blijft oorverdovend stil en niemand binnen orange komt de afspraken na. als je een forum organiseerd, kan je verwachten dat het niet enkel is om orange te overlanden met wierrok en mirre.....denkt u werkeljk dat ik dit voor de sport doe? 

En mij tot u richten via de sociale media? Daar doe ik niet aan mee. geen tijd en zeker geen interesse om mijn persoonlijk leven te delen met duizenden pseudovrienden. En waarom wel via FB en niet via de klantenservice? Waar is de klantendienst dan voor?

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt voor uw reactie. Maar vertel me dan eens hoe ik wel een vorm van reactie moet krijgen. is blijft oorverdovend stil en niemand binnen orange komt de afspraken na. als je een forum organiseerd, kan je verwachten dat het niet enkel is om orange te overlanden met wierrok en mirre.....denkt u werkeljk dat ik dit voor de sport doe? 

En mij tot u richten via de sociale media? Daar doe ik niet aan mee. geen tijd en zeker geen interesse om mijn persoonlijk leven te delen met duizenden pseudovrienden. En waarom wel via FB en niet via de klantenservice? Waar is de klantendienst dan voor?

Ugh Gino,

Het is niet de bedoeling om de klantendienst van Orange te vervangen. Ik, Totem De Grote Wijze, heb namelijk geen toegang tot je persoonlijke informatie. Maar ik tracht door tips & tricks je wel op weg te helpen. 

De klantendienst helpt je graag verder! Je kan hen ook telefonisch contacteren.

Totems groet

0 pluimen
00
Ervaren verkenner

Klantendienst van Orange is kleiner en (lijkt) minder goed opgeleid dan die van Telenet. Dus het kan wat langer duren voor je iemand aan de telefoon krijgt en het kan ook wat langer duren voor ze weten wat er aan de hand is.

Als je echt al zo lang zonder telefoon zit en nu zonder internet... EasySwitch.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Klantendienst van Orange is kleiner en (lijkt) minder goed opgeleid dan die van Telenet. Dus het kan wat langer duren voor je iemand aan de telefoon krijgt en het kan ook wat langer duren voor ze weten wat er aan de hand is.

Als je echt al zo lang zonder telefoon zit en nu zonder internet... EasySwitch.

Ugh @00,

Je kan de klantendienst van Orange bereiken via verschillende kanalen. Ik som ze graag hier even voor je op :-).

🌵 Via 📞

In België

Met je Orange-nummer 5000             (gratis)

Met een ander nummer 02 745 95 00 (lokaal tarief)

In het buitenland

+32 2 745 95 00

🌵 Via 📧

https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online

🌵 📮

Orange
Ter attentie van de Klantendienst
Bourgetlaan 3
1140 Evere
België  

🌵 Via de sociale kanalen

Facebook: Orange Belgium